Bavarom vrea 18 000 hectolitri in 2009 din piata berii de import | Progresiv
Bavarom a atins o cifra de afaceri de 2,1 milioane euro in primele noua luni, in crestere cu 23 de procente fata de aceeasi perioada a anului trecut. In topul vanzarilor Bavarom, berea Bavaria detine primul loc cu 80 procente, fiind urmata de Paulaner cu 12 procente. O cota in crestere o are si berea chinezeasca Tsingtao si cea mexicana Sol.
“In conditii normale, 2009 ar fi insemnat pentru noi depasirea pragului de 3 milioane euro, insa, mergand pe un target realist, tintim 2,5 milioane de euro”, declara Costin Ghindea, Director General al Bavarom.
Reprezentantii companiei nu prevad schimbari majore pe piata berii in anul urmator. Potrivit acestora, primele sase luni din 2010 vor fi la fel de dificile ca 2009, urmand ca abia in a doua jumatate a lui 2010 sa aiba loc o usoara revenire a pietei de profil.
Portofoliul companiei cuprinde 10 marci de bere printre care Bavaria, Paulaner, Sapporo, La Trappe, Tsingtao, Sol, Dos Equis, Newcastele Brown Ale, John Smiths, Murphy`s, cidrul Ecusson si bautura energizanta B52.
Bavarom Trading srl s-a infiintat in anul 2003 pentru activitati de import si distributie, cu preponderenta bauturi alcoolice si nealcoolice. In 2009, Bavarom Trading detinea o retea de distributie activa in majoritatea zonelor importante ale tarii, cu prezenta in marile lanturi de magazine, precum: Carrefour, Cora, Real, Selgros, Billa, Mega Image, Gima, Angst, Spar , Auchan etc.