Auchan deschide, la Baia Mare, al treilea magazin remodelat anul acesta | Progresiv
Auchan Romania deschide joi, 6 februarie, la Baia Mare al treilea magazin remodelat anul acesta sub marca Auchan si al zecelea din cele 20 de magazine Real preluat de la Metro, anunta compania intr-un comunicat.
"Suntem la jumatatea planului nostru de transformare a celor 20 de magazine Real. Auchan Baia Mare a fost remodelat si adaptat pentru baimareni si le propune o gama de peste 40.000 de produse”, a declarat Tiberiu Danetiu, director marketing Auchan Romania.
Transformarea magazinului Real in Auchan a durat 10 zile si a constat in modificari tehnice si comerciale, cum ar fi reorganizarea suprafetei de vanzare, extinderea unor universuri comerciale, imbunatatirea confortului clientilor, decorarea, sistemele informatice, formarea echipelor.
Pe o suprafata de vanzare de 6.200 de mp, hipermarketul Auchan Baia Mare ofera locuitorilor o gama de 40.000 articole, din care peste 2.500 de produse marca proprie si peste 400 de produse alimentare si nealimentare vandute vrac.
Retailerul francez Auchan detine 31 de hypermarketuri in Romania. Retailerul a ajuns, in noiembrie 2012, la un acord cu grupul german Metro pentru preluarea a 20 din cele 24 magazine Real din Romania. Achizitia face parte dintr-o tranzactie mai ampla, care include si achizitia hypermarketurilor Real din Rusia, Ucraina si Polonia, in total 91 de hypermarketuri, pentru 1,1 miliarde de euro. Consiliul Concurentei a autorizat, in iulie 2013, preluarea celor 20 de magazine Real, cu conditia ca retailerul francez sa respecte o serie de angajamente in privinta unitatilor comerciale din Targu Mures si Craiova.
In 2013 au fost remodelate sapte magazine Real iar in primele luni ale acestui an au fost transformate alte trei magazine (Ploiesti, Timisoara Sud si Baia Mare). Bugetul de remodelare a tuturor celor 20 de hypermarketuri Real se ridica la 40 de milioane de euro
Grupul Auchan este prezent in 13 tari la nivel mondial. Retailerul este organizat in cinci mari divizii: hypermarketuri (709 magazine), supermarketuri (786 magazine), divizia imobiliara (342 centre comerciale Immochan), banca (Oney Banca Accord) si e-commerce, carora li se adauga si alte activitati si directii de crestere. In 2012, Grupul a inregistrat o cifra de afaceri de 60,2 miliarde euro cu taxe si a avut 2,2 miliarde clienti.