Angelli a vandut peste 100 mil. de sticle in 20 de ani in Romania | Progresiv
Angelli Spumante & Aperitive implineste, in acest an, 20 ani de activitate pe piata din Romania, perioada in care producatorul a vandut peste 100 de milioane de sticle de bauturi alcoolice, in special vinuri spumante si aperitive.
Angelli are o cota de piata de 51,9% pe segmentul vinurilor spumante si cocktail-urilor, iar sortimentul Angelli Cuvee Imperial este cel mai bine vandut vin spumant din Romania, potrivit firmei de cercetare Vektormarktforschung.
Lider pe piata vinurilor spumante si a aperitivelor pe baza de vin, Angelli Spumante & Aperitive si-a inceput activitatea in 1994. Brandul Angelli a fost reprezentat initial doar de vinul spumant, iar un an mai tarziu s-a lansat si gama de lichioruri, fiind urmata de gama vermut in 1996.
Compania s-a dezvoltat sustinut in urmatorii ani, reusind sa-si dezvolte distributia si sa acopere astfel intreg teritoriul Romaniei, iar in 2003, Angelli devine parte integranta a concernului german Henkell & Co, prezent in 18 tari europene (Germania, Austria, Ungaria, Republica Ceha, Slovacia, Polonia, Franta, Romania, Estonia, Lituania, Letonia, Olanda, Marea Britanie, Norvegia, Suedia, Finlanda, Ucraina si Italia).
Portofoliul Angelli numara opt game de produse: vinuri spumante, cocktailuri de fructe, aperitive, vermut, bitter, frizzante, aperitive frizzante, lichioruri crema. Totodata, compania Angelli Spumante & Aperitive, comercializeaza si marci importate pentru 12 categorii produse alcoolice si non-alcoolice.
Produsele Angelii sunt prezente in peste 50.000 de puncte de vanzare in toata tara si in peste 800 de puncte de vanzare ale retailerilor internationali (Metro & Real, Selgros, Billa, Carrefour, Cora, Kaufland, Auchan, Plus, Profi.