Anca Vizireanu se intoarce la METRO Cash & Carry Romania | Progresiv

Incepand cu 1 octombrie 2009, Anca Vizireanu va prelua functia de Director Cumparari Produse Alimentare pentru METRO Cash & Carry Romania. Functia a fost ocupata pana in prezent de Bart Blomme, care va prelua o functie in cadrul METRO Cash & Carry International. Anca Vizireanu se intoarce la METRO Cash & Carry Romania

Anca Vizireanu si-a inceput cariera in cadrul METRO Cash & Carry Romania ca Analist Cumparari Produse Alimentare in decembrie 1996, preluand ulterior pozitiile de Coordonator Produse Alimentare si Manager Divizie Produse Alimentare Proaspete din cadrul METRO Cash & Carry Romania. In Septembrie 2005 s-a alaturat echipei real,- Romania in functia de Director Cumparari Produse Alimentare, iar din iulie 2007 detine actuala functie in cadrul METRO Group Buying Sediul Central.

Dl. Bart Blomme si-a inceput cariera in cadrul Makro Cash & Carry Belgia in noiembrie 2000 in functia de Analist Cumparari Carne, detinand apoi din iulie 2002 functia de Analist Cumparari Senior Produse Alimentare Proaspete. In mai 2005 a preluat functia de Manager Divizie Produse Alimentare Proaspete in cadrul METRO Cash & Carry Olanda, iar in mai 2007 a fost promovat Director Cumparari Produse Alimentare METRO Cash & Carry Bulgaria, inainte de a fi desemnat in pozitia actuala, in septembrie 2007.

METRO Cash & Carry Romania este o parte integranta a METRO Cash & Carry International. METRO Cash & Carry s-a lansat oficial in Romania in luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distributie din Bucuresti. Astazi, reteaua de magazine numara 24 de centre de distributie: in Bucuresti - 4 centre (Militari, Voluntari, Berceni si Baneasa), in Brasov, Constanta si Timisoara cate 2 centre si cate un centru in fiecare din urmatoarele orase: Cluj, Bacau, Iasi, Craiova, Baia Mare, Galati, Ploiesti, Oradea, Sibiu, Suceava, Pitesti, Tg. Mures, Arad si Deva.
METRO Cash & Carry Romania este implicata activ in implementarea si dezvoltarea aceluiasi concept de vanzare si pe piata din Republica Moldova, unde in prezent opereaza cu 3 centre, 2 dintre ele fiind in Chisinau, iar al treilea in orasul Balti.

METRO Cash & Carry este reprezentat in 29 de tari cu peste 650 de magazine cash & carry. Cu peste 100,000 de angajati, la nivel mondial, compania a atins vanzari de 33,1 miliarde Euro in 2008.
METRO Cash & Carry este o divizie de vanzari a METRO Group, unul dintre liderii comertului la scara mondiala. In anul 2008, vanzarile METRO Group au atins cifra de 68 miliarde Euro. Compania numara aproximativ 300.000 de angajati si opereaza in peste 2.200 de locatii din 32 de tari. Partea operationala a afacerii este desfasurata de diviziile de vanzari care opereaza independent pe piata: METRO/ Makro Cash & Carry; hipermarket-urile Real; Media Markt si Saturn – lider pe piata bunurilor electronice si electrocasnice din Europa si magazinele universale Galeria Kaufhof. 

Lidl inaugurează un nou magazin în județul Brașov. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl inaugurează un nou magazin în județul Brașov
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Hărman, județul Brașov. Noul magazin Lidl din comuna Hărman,...
Angajatorii încep să pregătească terenul pentru transparentizarea pieței salariilor. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Angajatorii încep să pregătească terenul pentru transparentizarea pieței salariilor
Cu mai puțin de un an și jumătate înainte ca piața salariilor să devină în mod oficial transparentizată, angajatorii încep să se...
fatada magazin Profi, lant de retail preluat de Ahold Delhaize. Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Noul proprietar Profi alocă 150 mil. euro pentru expansiunea rețelei în 2025
Ahold Delhaize, noul proprietar Profi, a bugetat investiții de 150 de milioane de euro pentru dezvoltarea rețelei Profi pe piața din România....
Piața locală de fuziuni și achiziții, perspective de redresare pe termen scurt
Cornelia Bumbăcea, PwC România: În 2025, ne așteptăm să avem din nou măcar un megadeal pe piața locală de M&A
Piața de fuziuni și achiziții din România a înregistrat anul trecut 239 de tranzacții anunțate, cu o valoare totală estimată de 5,9 miliarde...
HEINEKEN România, pași hotărâți spre poziția de lider în piața berii. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
HEINEKEN România, pași hotărâți spre poziția de lider în piața berii
În 2024 piața locală a berii a reușit să crească modest, iar dinamica businessului HEINEKEN România a fost una pozitivă. Mai mult decât...
Tiplog are în plan pentru acest an dezvoltarea diviziei de ambalaje alimentare. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Tiplog are în plan pentru acest an dezvoltarea diviziei de ambalaje alimentare
Tiplog, companie antreprenorială de tipar și logistică, fondată în 2012, anunță dezvoltarea diviziei de ambalaje food și lansarea de produse...