Achizitii Online - studiu Daedalus Millward Brown | Progresiv

Un studiu efectuat de Daedalus Millward Brown in luna august 2009 releva faptul ca produsele achizitionate in cea mai mare masura de pe Internet sunt: Achizitii Online - studiu Daedalus Millward Brown

- echipamentele IT (ex. calculator/ laptop, tastatura, mouse, webcam, monitor, componente calculator etc.) - achizitionate de 39.6% dintre cei care fac cumparaturi online;
- cartile/CD-urile/ DVD-urile - achizitionate de 37.5% dintre acestia;
- Produse electronice sau electrocasnice
- Articolele de imbracaminte sau incaltaminte
- Produse electronice sau electrocasnice
- Servicii de turism (ex. bilete de avion, rezervari la hotel, inchiriere de autoturisme etc.)
- Cosmetice sau alte produse de ingrijire personala
- Bilete la teatru, film, concerte etc.
- Jocuri sau jucarii
- Produse pentru ingrijirea casei

Barbatii si femeile comanda online obiecte din sfera lor directa de interes:

 Produse comandate mai degraba de catre barbati Produse comandate mai degraba de catre femei
 echipamente IT carti/ CD-uri/ DVD-uri
 produse electronice sau electrocasnice articole de imbracaminte/ incaltaminte
 materiale de constructii, instalatii sau echipamente pentru casa

- produse de ingrijire personala

- bilete la teatru/ concerte

- produse pentru ingrijirea casei

Achizitia de carti/ CD-uri/ DVD-uri de pe Internet este mai frecventa in cadrul locuitorilor oraselor mici fata de medie (43.1% fata de media de 37.5%), fenomen care se explica prin accesul mai dificil al acestora la aceste produse de calitate prin retelele clasice de distributie.

De asemenea, achizitia de carti/ CD-uri/ DVD-uri este mai frecventa in cadrul persoanelor de 35-54 ani fata de medie. Tinerii de 14-24 ani au un interes mai ridicat in echipamentele IT (cumparate de 45.1% dintre acestia), imbracaminte/ incaltaminte (31.6%) si bilete la teatru/ film/ concerte (14.5%).

Achizitile online sunt mai populare in cadrul persoanelor din Bucuresti si, in general, in cadrul celor cu venituri ridicate.

Cea mai raspandita modalitate de plata este plata prin ramburs - utilizata de 84.5% dintre cei care au efectuat achizitii de pe Internet. Plata prin card de debit/ credit este utilizata de catre 37.2% dintre respondenti, cea prin ordin de plata/ transfer bancar - de catre 15.3% din respondenti, iar 2.8% folosesc o alta modalitate de plata. Barbatii sunt semnificativ mai dispusi decat femeile sa recurga la plata prin card (42.4% fata de un procent de 32.7 in cazul femeilor care fac achizitii online). De asemenea, se manifesta o deschidere mai mare pentru aceasta modalitate de plata in randul persoanelor de 25-34 ani si in randul celor cu un nivel ridicat al educatiei. 

Studiul a fost realizat de compania de cercetare Daedalus Millward Brown in luna august 2009 si a constat intr-un sondaj online pe un esation de 3637 persoane care au efectuat achizitii online in ultimele 12 luni.

 

roboti industriali MiR sectorul food & beverages automatizare depozit paul olariu. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Paul Olariu, MiR: Observăm interes pentru roboții capabili să ridice 1,2 tone
Companiile de producție din zona de alimente și băuturi (food & beverages) sunt tot mai interesate de a lucra cu roboți care pot ridica...
Alex Slujitoru si Emanuel Bondalici Reff Asociatii
O nouă amnistie fiscală pentru persoane fizice și juridice. Ce datorii se șterg și în ce condiții? 
Contribuabilii români, persoane fizice și juridice, cu restanțe la plata obligațiilor către stat pot beneficia de o nouă amnistie fiscală,...
Glovo Back to School
Glovo: Românii au comandat cu 75% mai multe rechizite școlare față de 2023
Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, a înregistrat o creștere a comenzilor de rechizite de 75% prin...
Strămoșia băcănie Suceava
Strămoșia, băcănia care îmbracă tradiționalul în haine moderne
Imaginați-vă un loc în care se întâlnesc produse alimentare „curate”, tradițiile din Bucovina și transpa­rența pe care o căutăm cu...