25-27 noiembrie, Bombay: Annapoorna, lumea produselor alimentare | Progresiv

Targul Annapoorna, Lumea produselor alimentare, India,  (www.worldoffoodindia.com), este cel mai mare si mai important targ alimentar si de bauturi care acopera toate segmentele acestei industrii.  25-27 noiembrie, Bombay: Annapoorna, lumea produselor alimentare

Manifestarea are loc in perioada 25 - 27 noiembrie 2009 la Centrul de Expozitii Bombay si reprezinta o oportunitate de a intra in contact cu parteneri de afaceri din India. La targ vor expune furnizori de materii prime pentru industria alimentara, conserve, condimente, fructe si produse vegetale, aditivi si ingredienti pentru industria alimentara, peste, fructe de mare, produse alimentare proaspete, congelate, inghetata, carne si produse din carne, paine si produse de patiserie, bauturi alcoolice si racoritoare, atunci Annapoorna.

Ca si anul trecut, expozitia va fi dublata de targul destinat serviciilor pentru industria alimentara.
In anul 2008, expozitia dubla Annapoorna - Lumea produselor alimentare, India, si Targul International de servicii pentru industria alimentara a adunat 5.258 de vizitatori din 32 de tari. Punctul de interes al acestora au fost produsele alimentare si bauturile, precum si cateringul si tehnologia de retail.

India este una dintre economiile cu cel mai rapid ritm de crestere din lume. In 2006 – 2007, valoarea industriei alimentare indiene a fost estimata la circa 200 de miliarde de dolari, din care industria procesatoare s-a situat la 85 miliarde dolari. In prezent, industria procesatoare de produse alimentare creste cu o rata de 13% pe an si are un potential mai ridicat de exploatare in special in sectoarele legume si fructe, alimente ambalate, bere si vin. La Annapoorna exista deja pavilioane nationale ale urmatoarelor tari: Germania, Belgia, Franta, Italia, Coreea, Tailanda si Africa de Sud,

Pentru mai multe informatii si oferte de stand: koelnmesse.romania@rdsmail.ro.

Mihaita Stoian Director Executiv Adjunct Magazine DIANA, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Retailerul Magazine DIANA își consolidează echipa de top management
Magazine DIANA, unul dintre cei mai importanți jucători independenți din piața locală de retail, l-a numit pe Mihăiță Stoian în funcția de...
Nicoleta Scarlat_Director de Vanzari Eisberg Romania, detalii despre evolutia companiei in 2024 pe www.revistaprogresiv.ro
Eisberg România a depășit pragul de afaceri de 100 milioane lei în 2024
Eisberg România, lider în producția de salate preambalate, a încheiat anul 2024 cu o creștere de 18% atât în volumul de produse vândute, cât...
optimism oameni de afaceri studiu EY global
Directorii generali, optimiști în privința perspectivelor de creștere în 2025
Directorii generali din lume se declară optimiști în privința creșterii în 2025, în pofida complexelor provocări geopolitice și...
România, al doilea cel mai mare beneficiar de noi proiecte de retail din Europa Centrală și de Est
Retailul modern din România, în plină expansiune
Piața de retail modern din România continuă să se extindă, contrar tendințelor de încetinire economică, susținută de un consum în...
Nedelcu Tudor Penny expansiune retea magazine discounter. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Tudor Nedelcu, Team Leader Expansiune la PENNY România, despre planurile de extindere ale rețelei
Cu peste 400 de magazine deschise la nivel național, PENNY continuă să fie unul dintre cei mai activi retaileri din România. Tudor Nedelcu, Team...
schimbari in echipa de achizitii a Kaufland international
Schimbări în echipa internațională de achiziții a retailerului Kaufland
Retailerul german Kaufland, parte a grupului Schwarz, va separa începând cu data de 1 martie diviziile de vânzări și achiziții la nivelul...