2 – 4 noiembrie, Dubai: Sweets Middle East | Progresiv

Cele mai importante targuri pentru industria dulciurilor din Asia, Sweets Middle East si Sweet & SnackTec Middle East, vor avea loc in perioada 2 – 4 noiembrie 2009 la Centrul de Conventii si Expozitii din Dubai. 2 – 4 noiembrie, Dubai: Sweets Middle East

Sweets Middle East (www.sweetsmiddleeast.com) este singura manifestare expozitionala din industria dulciurilor, snacks-urilor si produselor zaharoase din regiunea Orientul Mijlociu Africa de Nord (MENA), care acopera toate segmentele acestei industrii, de la productie, pana la vanzarea produselor finite, inclusiv a materiilor prime si ambalajelor.

Sweet&SnackTec Middle East este manifestarea dedicata producatorilor, patiserilor, furnizorilor, importatorilor si exportatorilor de utilaje pentru industria dulciurilor.
Anul trecut, 63% dintre vizitatorii targului au provenit din regiunea MENA, ceea ce reprezinta o oportunitate pentru cei interesati de a accesa aceste regiuni. La Sweest Middle East expun cu pavilioane nationale Belgia, Germania, Franta, Polonia, Cipru, Egipt si Statele Unite.

Pentru mai multe informatii si oferte de stand: koelnmesse.romania@rdsmail.ro.

VISA lanseaza ePosibil, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Visa lansează un program național pentru accelerarea plăților electronice
Visa, lider mondial în domeniul plăților digitale, lansează în România programul ePOSibil, o inițiativă dedicată digitalizării și...
Sufocați de taxe, 60% dintre micii antreprenori din România iau măsuri dure de reducere a costurilor. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Sufocați de taxe, 60% dintre micii antreprenori din România iau măsuri dure de reducere a costurilor
Valul de majorări fiscale din 2025 afectează puternic IMM-urile din România. Mai exact, 60% dintre micii antreprenori susțin că sunt „foarte...
Melania Damian, SLooP: Este foarte greu în prezent, indiferent de geografia în care te afli, să dezvolți un brand puternic. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Melania Damian, SLooP: Este foarte greu în prezent să dezvolți un brand puternic
Consumatorii nu erau pregătiți în urmă cu 12 ani de un produs precum SLooP, însă tocmai aceasta a fost oportunitatea pentru brandul de smutiuri...
Preluarea magazinelor La Cocoș de către proprietarul Kaufland, sub lupa Consiliului Concurenței. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Preluarea magazinelor La Cocoș de către proprietarul Kaufland, sub lupa Consiliului Concurenței 
Consiliul Concurenței analizează tranzacția prin care grupul Schwarz intenționează să preia magazinele La Cocoș, dar și tranzacțiile prin...
TIPLOG și-a bugetat o creștere a afacerilor cu 36% în acest an. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
TIPLOG și-a bugetat o creștere a afacerilor cu 36% în acest an
TIPLOG, companie antreprenorială de tipar și logistică, și-a bugetat pentru 2025 o cifră de afaceri de 31 de milioane de lei (6,2 mil. euro),...
Introducerea accizei pe vinul liniștit pune presiune pe producătorii locali și crește riscul de falimente. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Introducerea accizei pe vinul liniștit pune presiune pe producătorii locali și crește riscul de falimente
România este un producător tradițional de vin cu zeci de mii de mici viticultori și crame artizanale, iar introducerea unei accize pe vinul...