Schimbări la vârful ierarhiei retailerilor din România
Afacerile Carrefour România au crescut cu 6% anul trecut, la 4,56 miliarde de lei, retailerul reuşind astfel să depăşească pentru rima dată reţeaua de magazine cash&carry Metro, ale cărei vânzări au scăzut anul trecut cu 5%, ajungând la 4,49 miliarde de lei. În schimb, profitul net al Carrefour a scăzut anul trecut cu 17%, la 119 milioane de lei.
În funcţie de rezultatele finaciare aferente anului 2014, reţeaua de hypermarketuri Carrefour ocupă poziţia secundă pe piaţa românească, lider de piaţă rămânând Kaufland România.
Retailerul german Kaufland şi-a consolidat, în 2014, poziţia de cel mai important comerciant din România, cu o cifră de afaceri de aproape 8 miliarde de lei, în creştere cu 10% faţă de 2013. Totodată, Kaufland a înregistrat un profit de 410 milioane de lei, în creştere cu 24% faţă de 2013.Pe parcursul anului trecut, Kaufland a continuat să se extindă puternic, reuşind să ajungă la o reţea de peste 100 de hypermarketuri pe piaţa românească.





