Bilanțul deschiderilor în retailul modern în luna august
Retailerii internaționali au continuat să investească în extinderea rețelelor în august și au inaugurat 25 de magazine, cu nouă unități în plus față de luna iulie și cu cinci unități mai mult față de luna august a anului trecut.
Profi este în continuare liderul detașat la capitolul expansiune, inaugurând luna trecută 16 unități comerciale. Dintre acestea, cinci sunt în format City, șapte în format Loco și patru în format Standard. Odată cu aceste deschideri, Profi a depășit pragul de 600 de magazine operate pe piața locală, în acest moment rețeaua numărând nu mai puțin de 610 unități comerciale în 337 de localități.
Și francezii de la Carrefour au continuat planurile de expansiune, investind în deschiderea a trei supermarketuri Market. De asemenea, retailerul a mai bifat două inaugurări sub brandul Express Orange. Prin aceste deschideri, Carrefour a ajuns să dețină o rețea de 296 de magazine, 195 de supermarketuri Market, 14 magazine de proximitate Express Orange, 32 hypermarketuri Carrefour, 42 magazine de proximitate Express, 10 magazine de proximitate Contact, un magazin online și șase magazine Billa.
Mega Image a continuat și el investițiile în extinderea rețelei de magazine, bifând luna trecută patru deschideri. Retailerul a deschis cel de-al doilea supermarket din Cluj-Napoca, dar testează și litoralul, prin inaugurarea primul său magazin din stațiunea Mamaia. Pe lângă cele două deschideri, Mega Image a mai deschis și două magazine Shop&Go în București, rețeaua ajungând în acest moment la 557 de unități comerciale la nivel național. De la începutul anului și până în acest moment, retailerul a bifat 35 de magazine noi.
Pentru analize mai detaliate privind expansiunea retailerilor internaționali pe plan local accesați aplicația interactivă Universul de Retail: www.universulderetail.ro.





