Analize din toate categoriile, pagina 112

Produsele sănătoase, o sursă de creștere pentru producători
13 februarie 2015
5 minute
Criza obezității și dorința consumatorilor de a deveni mai sănătoși ar putea fi factori de creștere pentru producătorii care își...

Shopping Basket 2014: Cresc diferențele de preț între hypermarketuri și supermarketuri
20 ianuarie 2015
2 minute
Diferența între prețurile medii ale bunurilor de larg consum din rețelele internaționale de supermarketuri și cele practicate în lanțurile de...

Tranzacţiile anului 2014 pe piaţa de retail din Bulgaria
20 ianuarie 2015
3 minute
Unul dintre evenimentele care au avut impact asupra pieţei de FMCG din Bulgaria anul trecut a fost ieşirea din piaţă a retailerului...

Ce trebuie să ştiţi despre legislaţia europeană privind etichetarea
20 ianuarie 2015
4 minute
Finalul lui 2014 marchează intrarea în vigoare a Regulamentului UE nr. 1169/2011 prin care se modifică dispoziţiile privind etichetarea...
Progresiv recomandă:

Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții

Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național

În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări

Când devine profitabilă achiziția unui RVM

Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje

Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR

Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024

Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership

Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români

Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze

Retailul independent a pierdut 4.500 de magazine
16 ianuarie 2015
5 minute
Magazinele independente au continuat să piardă teren în 2014, numărul lor reducându-se cu aproape 4.500 de unități, pe fondul continuării...

Cum trebuie să răspundă companiile schimbărilor din consum
14 ianuarie 2015
3 minute
Preferinţele în schimbare ale consumatorilor pot accelera sau falimenta o afacere. Capacitatea de a sincroniza compania cu nevoile şi dorințele...

Retailul local joacă de la egal la egal cu cel european
14 ianuarie 2015
6 minute
Aproape 250 de magazine au deschis retailerii internaționali anul trecut și, deși numărul este cu circa 10% mai mic decât în 2013, s-au făcut...

Tendinţe de shopper: găsirea unei noi căi de creştere în 2015
12 ianuarie 2015
3 minute
2014 - un an mohorât, care s-a derulat în mare măsură asemenea lui 2013. În ciuda semnelor privind revenirea încrederii consumatorilor, pe...
Produse noi:

O nouă gamă pentru stilizarea părului sub brandul Taft

Bref lansează ediția limitată „Din generație în generație”

Tuborg aduce berea 1664 Blanc într-un nou ambalaj pe piața din România

Farmec relansează Aslavital în urma unei investiții de jumătate de milion de euro

Henkel relansează brandul Syoss sub semnătura „You. Intensified.”

Unilever lansează Dero Pro Express

Schwarzkopf lansează Gliss Full Hair Wonder, gamă nouă cu cafeină și peptide

Milka lansează Milka Choco Croissant

Olympus România aduce pe piață o nouă gamă de lactate bogate în proteine

Oreo intră în lumea Minecraft Filmul

Lecţii despre gestionarea sortimentaţiei de la administratorii magazinelor independente
5 ianuarie 2015
6 minute
Patru retaileri independenți discută despre managementul sortimentației, gestionarea fluxului nebunesc de produse noi și cum țin piept...