Oul, vedetă în meniul românilor nu doar de Paşte

Categoria ouălor proaspete se remarcă printr-o incidenţă mare de consum, 93% dintre românii din mediul urban consumând aceste produse în mod obişnuit, potrivit unui studiu realizat de compania iSense Solutions. Mai mult decât atât, 83% dintre aceştia manâncă ouă de cel puţin 2-3 ori în fiecare săptămână.Oul, vedetă în meniul românilor nu doar de Paşte

În ceea ce priveşte obiceiurile de consum, indiferent de modul de preparare, românii preferă să mănânce ouă la micul dejun, însă acestea sunt consumate şi la prânz şi cină. De asemenea, aceştia le consumă şi la pachet la şcoală sau la serviciu sau ca gustare între mese.

Atunci când cumpără ouă, principalul factor care influenţează alegerea este prospeţimea acestora, mai mult de nouă din zece români menţionând acest aspect. Următoarele criterii pe care românii le iau în considerare sunt raportul calitate – preţ, originea ouălor (să provină de la găini hrănite natural) şi gustul cât mai asemănător cu cel al ouălor de ţară, criterii invocate de mai mult de opt din zece consumatori din mediul urban.

Cea mai apreciată marcă de ouă în rândul bucureştenilor este Familia Toneli, aproximativ jumătate dintre aceştia (48%) consumând aceste ouă în ultimele 12 luni, potrivit studiului Isense Solutions. Dintre aceştia, circa o treime sunt loiali acestei mărci, consumând-o cel mai des. 

Studiul Isense Solutions a fost realizat online pe un eșantion de 1.000 de respondenți, membri ai Panelului ResearchRomania.ro. Datele sunt reprezentative pentru mediul urban, gradul de eroare fiind de +/-3%, la un nivel de încredere de 95%.

iSense Solutions - The Modern Consumer Company folosește cele mai recente tehnologii de sondare a consumatorului modern din România și oferă servicii integrate de marketing: cercetare, consultanță în marketing si comunicare, digital și vânzări. Mai multe informații puteți găsi pe www.isensesolutions.ro și www.researchromania.ro. 

Carrefour Market Cosmopolis Plaza 1 002
Carrefour România intenționează să mai deschidă 40 de magazine Market și Express anul acesta
Carrefour România continuă investițiile în formatul Market prin deschiderea unui nou supermarket în complexul Cosmopolis și intenționează să...
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Târgoviște și depășește astfel pragul de 350 de unități...
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Într-un mediu aflat în continuă schimbare, o strategie de business concentrată în jurul consumatorilor și a comportamentului acestora poate...
„Produs local”, între percepție și realitate
„Produs local”, între percepție și realitate
Încă de la începutul pandemiei, produsele locale s-au întors în atenția consumatorilor din dorința de a sprijini economia locală, micile...
Mondelēz, din nou pe drumul cel bun după rezultatele din T2
Mondelēz, din nou pe drumul cel bun după rezultatele din T2
Mondelēz, unul dintre cei mai importanți jucători din piața de dulciuri, a revenit pe drumul cel bun după rezultatele raportate pentru...
Un nou magazin Gerovital în București
Un nou magazin Gerovital în București
Producătorul de cosmetice Farmec a inaugurat un nou magazin în Capitală. Magazinul Gerovital din cadrul centrului comercial Cocor este o relocare...