Veniturile Mondelēz, creștere solidă la finalul trimestrului trei

Mondelēz International a raportat o creștere cu 7,8% a veniturilor nete în trimestrul al treilea, susținută de creșterile de preț și de performanța activității pe piețele emergente.

Proprietarul Milka, Cadbury ori Oreo a înregistrat un venit net de 7,18 miliarde de dolari, depășind estimarea medie a analiștilor de 7,03 miliarde de dolari, potrivit datelor citate de Reuters. Veniturile Mondelēz, creștere solidă la finalul trimestrului trei

Creșterea veniturilor nete a fost determinată de cursul de schimb favorabil, de impactul achizițiilor companiilor Hu, Grenade și Gourmet Food și de creșterea organică de 5,5% a veniturilor nete – care, la rândul lor, reflectă creșterea volumelor și a prețurilor.

Pe piețele emergente, businessul Mondelēz a înregistrat un plus de 12,9% a veniturilor nete în intervalul iulie – septembrie, până la valoarea de 2,58 milioane de dolari, avans care se adaugă rezultatelor bune din primele două trimestre, de 6%, respectiv 19,6%. Pe parcursul celor trei luni, producătorul a înregistrat o creștere de două cifre în Brazilia, Mexic și India, precum și o creștere high single digit în China, Rusia și Africa.

Generând vânzări de 2,71 miliarde de dolari, Mondelēz a înregistrat și pe piața din Europa o creștere de 7,4% a veniturilor nete de la an la an.

Pe piețele din Asia, Orientul Mijlociu și Africa, producătorul a înregistrat o creștere de 10,8% a venitului net, în timp ce regiunea America Latină a companiei a înregistrat o creștere de 23,1%.

„Am obținut o creștere puternică a veniturilor în al treilea trimestru, atât pe piețele dezvoltate, cât și pe cele emergente. Cererea pentru categoriile și mărcile noastre rămâne dinamică, iar creșterea volumelor este solidă pe măsură ce implementăm măsuri pentru a contracara inflația”, declară Dirk Van de Put, Președintele și CEO-ul Mondelēz.

Mondelēz se așteaptă acum la o creștere organică a veniturilor nete de aproximativ 4,5% pentru întregul an, peste estimarea inițială care viza un avans de 4%.

 

Mondelēz International a încheiat 2022 cu un plus de 9,7% în vânzări
Mondelēz International a încheiat 2022 cu un plus de 9,7% în vânzări
Mondelēz International, unul dintre cei mai importanți producători de dulciuri la nivel mondial, a încheiat anul trecut cu un plus de 9,7% a...
Mondelēz vinde brandurile de gumă din piețele dezvoltate pentru 1,3 mld. dolari
Mondelēz vinde brandurile de gumă din piețele dezvoltate pentru 1,3 mld. dolari
Mondelēz International Inc, producătorul biscuiților Oreo, a decis să vândă brandurile de gumă, precum Trident și Dentyne, din piețe precum...
Mondelēz va redeschide una dintre fabricile din Ucraina
Mondelēz va redeschide una dintre fabricile din Ucraina
Mondelēz International își propune să redeschidă săptămâna viitoare fabrica de chipsuri aflată la periferia Kievului, potrivit...
Piețele emergente contribuie puternic la creșterea veniturilor Mondelēz
Piețele emergente contribuie puternic la creșterea veniturilor Mondelēz
Mondelēz International a raportat venituri nete în creștere cu 4,1% în 2019, o creștere organică bazată pe evoluțiile bune de pe piețele...