Vânzările Avincis vor crește cu circa 20% în acest an

Deși vânzările din primele trei luni ale anului au fost mai scăzute din cauza contextului pandemic, situația s-a echilibrat odată cu relaxarea măsurilor pentru HoReCa. Coroborat cu dezvoltarea vânzărilor în retailul fizic și online, dar și a turismului enologic, 2021 va aduce un plus de 20% pentru businessul producătorului de vinuri Avincis, a spus Andreea Micu, proprietar crama Avincis. Vânzările Avincis vor crește cu circa 20% în acest an

“În primul semestru din 2021 vânzările au atins același prag cu cele din 2019, dinainte de pandemie. Dezvoltarea a fost bună și în restul acestui an, înregistrând creșteri sensibile cantitative și valorice vs 2020. Motoarele de creștere a businessului îl reprezintă vinurile. În plus, dezvoltarea vânzărilor în mediul online și IKA, dar și turismul enologic ne-au ajutat să creștem și să depășim rezultatele din 2020. Ne-am bucurat să vedem că românii s-au reorientat către turismul intern și din ce în ce mai multe persoane vor să descopere și să se bucure de o experiență enoturistică”, a spus, pentru Progresiv, Andreea Micu.

Prin urmare, proprietarul cramei Avincis estimează pentru acest an o creștere cantitativă și valorică a cifrei de afaceri cu circa 20% față de 2020. Potrivit datelor financiare disponibile, Avincis a încheiat 2020 cu o cifră de afaceri de 5,4 milioane lei.
Referitor la evoluția pieței de profil, Andreea Micu susține că “românii au căutat motive de sărbătoare în lucrurile mici și au ales să se bucure de reușite consumând în primul rând spumante (ex. prosecco, petiant, frizzante, cele obținute prin metoda charmat), care au devenit vedetele primelor luni ale anului. Consumul de vin rosé este în continuare în topul preferințelor de consum, la fel ca în anii trecuți. De asemenea, vinurile albe aromate, cele ușor de înțeles, au fost alese în detrimentul vinurilor elaborate – gastronomice”.

Odată cu pandemia, tot mai mulți consumatori de vin au făcut trecerea către cumpărăturile online, observând că li se potrivesc mai bine stilului de viață sau că îi ajută în eficientizarea timpului. În acest context, Avincis s-a concentrat pe vânzările către magazinele online partenere și către IKA, respectiv a optat pentru pachete promoționale pentru vinurile din magazinul online al companiei, lansat anul trecut.

Pe de altă parte, în condițiile în care tot mai mulți români au ales tursimul enologic, producătorul de vinuri Avincis, care deține o cramă în Drăgășani, județul Vâlcea, are în derulare un proiect de modernizare a unității prin fonduri europene, în valoare de 2,5 milioane lei.

WineDeals.ro, magazinul care își propune să devină Netflixul iubitorilor de vin
WineDeals.ro, magazinul care își propune să devină Netflixul iubitorilor de vin
Cu o selecție de 4.600 de etichete de vin, precum și accesorii și gadgeturi pentru vin, WineDeals.ro se poziționează ca cel mai mare astfel de...
Crama Liliac estimează o creștere a cifrei de afaceri cu 17% față de anul trecut
Crama Liliac estimează o creștere a cifrei de afaceri cu 17% față de anul trecut
Liliac, crama din Batoș, județul Mureș, a vândut până la sfârșitul lunii noiembrie a acestui an 383.000 de sticle de vin, cifră apropiată...
Cum vrea Carrefour să pună România pe harta europeană a vinurilor
Cum vrea Carrefour să pună România pe harta europeană a vinurilor
La trei ani de la lansarea programului Deschidem Vinul Românesc și o investiție de ordinul milioanelor de lei, Carrefour mai face un pas pentru...
Avincis va investi 2,5 milioane lei în modernizarea cramei
Avincis va investi 2,5 milioane lei în modernizarea cramei
Producătorul de vinuri Avincis va investi în acest an suma de 2,5 milioane de lei, obținută prin fonduri europene, în modernizarea cramei din...
2022, un an de reașezare pentru piața locală de vinuri
2022, un an de reașezare pentru piața locală de vinuri
După doi ani în care retailul a condus creșterea în categoria de vin, marea provocare pentru producători este să mențină trendul ascendent...
Vinurile, o categorie efervescentă în retail
Vinurile, o categorie efervescentă în retail
2020 vine cu un mix de schimbări pentru producătorii de vinuri. Consumul de vin se majorează pe fondul pandemiei, dar nu pe segmentul premium. Iar...