Un nou sortiment de înghețată, retras din marile lanțuri de retail

La Strada este cel mai nou sortiment de înghețată retras de la vânzare din magazine. Mega Image, Auchan, cora, Carrefour și Selgros anunță că au retras de la comercializare loturi ale brandului din cauza nivelului peste limitele legale de oxid de etilenă. Un nou sortiment de înghețată, retras din marile lanțuri de retail

Retragerea produsului de pe piață și rechemarea acestuia de la consumatori au fost declanșate la solicitarea furnizorului Macromex, care a constatat rezultate necorespunzătoare la analizare unui ingredient utilizat la fabricarea produselor, având un nivel peste limitele legale de oxid de etilenă. Reprezentanții marilor lanțuri de retail recheamă produsele La Strada până în data de 16.07/ 17.08.2021. 

”Vă informăm că Macromex recheamă produsele de îngheţată «La Strada Căpşune». Compania Macromex, în calitate de proprietar al mărcii de îngheţată La Strada, produsă în Franţa, a fost informată de către unul din furnizorii săi cu privire la o problemă a stabilizatorilor de plante, al căror conţinut de oxid de etilenă depăşeşte limitele premise de reglementările în vigoare.  Acest fapt are impact asupra anumitor produse La Strada. Stabilizatorii pe baza de plante folosiţi în producerea îngheţatei La Strada sunt folosiţi în cantităţi extrem de mici în produsele finite, astfel încât considerăm că nu prezintă un risc pentru sănătatea consumatorilor”, se arată în informarea postată pe site-ul ANSVSA.

În ultima perioadă, peste 20 de sortimente de înghețată au fost scoase de la vânzare din marile lanțuri de retail, după ce autoritățile au descoperit un conținut peste reglementări de oxid de etilenă. Este vorba despre mai multe sortimente de înghețată marcă proprie cora, mărcile “Unique” și “Happy” ale Penny, Metro Chef, precum și brandurile Mars, Milka, Kit Kat, Bounty și Snickers. Lista completă a brandurilor retrase de la comercializare poate fi găsită aici.

Macromex: Vom depăși pragul de 800 de milioane de lei cifră de afaceri în 2024
Macromex: Vom depăși pragul de 800 de milioane de lei cifră de afaceri în 2024
Macromex, lider în industria locală de produse alimentare pe segmentul de produse congelate, estimează o cifră de afaceri de peste 800 de...
5 to go și Macromex, parteneriat în categoria de înghețată
5 to go și Macromex, parteneriat în categoria de înghețată
5 to go și Corso, brand din portofoliul Macromex, anunță debutul unui parteneriat strategic în categoria de înghețata. Astfel, începând cu...
O nouă etapă de dezvoltare pentru businessul Alpin57Lux
O nouă etapă de dezvoltare pentru businessul Alpin57Lux
După un avans de două cifre în acest an, 2024 are toate premisele să devină unul și mai bun pentru Alpin57Lux, mai ales pentru segmentul de...
Macromex lansează un marketplace B2B și vizează ca 30% din business să fie online până la finalul lui 2024
Macromex lansează un marketplace B2B și vizează ca 30% din business să fie online până la finalul lui 2024
Macromex, lider în industria de produse alimentare pe segmentul de produse congelate, accelerează procesul de digitalizare alături de VTEX, după...
Înghețata, evoluții competitive între impuls și consum casnic
Înghețata, evoluții competitive între impuls și consum casnic
Deși o categorie de impuls, pandemia a dat o nouă față pieței de înghețată, favorizând creșterea produselor destinate consumului casnic....
Băuturi răcoritoare retrase din mai multe lanțuri de retail
Băuturi răcoritoare retrase din mai multe lanțuri de retail
Două tipuri de băuturi răcoritoare, produse de compania Maspex România, au fost retrase din mai multe lanțuri de retail din cauza nivelului...