Schwarz IT, noua denumire a furnizorului intern de soluții și servicii IT al Grupului Schwarz

Schwarz Global Services anunță schimbarea oficială a denumirii în Schwarz IT, după o perioadă de transformare strategică care a vizat redefinirea rolului companiei în cadrul Grupului Schwarz. Schwarz IT, noua denumire a furnizorului intern de soluții și servicii IT al Grupului Schwarz. Detalii pe revistaprogresiv.ro

Această schimbare vine în contextul unei evoluții organizaționale derulate în 2025, în urma căreia divizia Business Services a fost transferată către Lidl Internațional. Aproximativ jumătate dintre angajați au fost integrați în noua entitate, iar restul echipei își continuă activitatea în Schwarz IT.

Noua strategie a Schwarz IT România pune accent pe dezvoltarea de produse și servicii IT adaptate nevoilor reale ale grupului și ale pieței locale. Compania va continua să dezvolte proiecte de software, inginerie și operațiuni și își va menține parteneriatele cu lideri din tehnologie, precum Google și ServiceNow, pentru a oferi soluții stabile, sigure și ușor de integrat.

„Schimbarea de nume este un pas firesc pentru noi și arată clar ceea ce facem în fiecare zi, construim tehnologie utilă, sigură și ușor de folosit. Transformarea din acest an ne-a permis să ne concentrăm pe ceea ce știm cel mai bine, dezvoltare software și servicii IT care susțin infrastructura digitală a Grupului Schwarz. În același timp, vrem să fim un partener de încredere pe piața locală și să contribuim la întărirea ecosistemului IT din România. Ne propunem soluții digitale suverane, bazate pe infrastructura Google, la care adăugăm straturi proprii de securitate: cheile de criptare și backup-urile sunt gestionate în infrastructura noastră. Acest model funcționează deja cu succes în Germania, în proiecte derulate alături de clienți și parteneri importanți, iar experiența de acolo o aducem și în România”, a declarat Octavian Ichim, CEO Schwarz IT România.

Schwarz IT oferă servicii și soluții IT care susțin infrastructura digitală și securitatea datelor pentru companiile din Grupul Schwarz - Lidl, Kaufland, Schwarz Produktion și PreZero și pentru proiecte de inovație dezvoltate local.

Prin platforma STACKIT, furnizorul de cloud al Grupului, compania asigură servicii de infrastructură și soluții cloud operate exclusiv în Uniunea Europeană, incluzând găzduire, platforme moderne de dezvoltare și soluții de productivitate securizate. În parteneriat cu Google, Schwarz IT furnizează Google Workspace cu criptare la nivel de client, astfel încât utilizatorii dețin controlul asupra cheilor lor de criptare.

Securitatea cibernetică este de asemenea o prioritate, compania folosește platforma XM Cyber pentru identificarea și remedierea rapidă a vulnerabilităților și colaborează cu parteneri precum SentinelOne pentru protecția sistemelor, datelor și identităților.

În zona de software, Schwarz IT gestionează întregul ciclu de viață al aplicațiilor din Grup, de la dezvoltare și implementare la operare și evoluție. Proiectele includ digitalizarea proceselor din retail, soluții bazate pe inteligență artificială și platforme avansate de analiză a datelor.

Schwarz IT este furnizorul intern de soluții și servicii IT al Grupului Schwarz – unul din cele mai importante grupuri de retail din lume. Grupul Schwarz activează în 30 de țări în întreaga lume, cu peste 13.900 de magazine și aproximativ 575.000 de angajați. Grupul Schwarz are sediul în Neckarsulm, Baden-Württemberg, Germania.

ecommerce & digital plati online digitale
Studiu: Românii își planifică tot mai atent cumpărăturile, compară prețuri și urmăresc reducerile
Patru din zece români caută și urmăresc promoțiile direct prin intermediul aplicațiilor sau site-urilor care au cataloage digitale, arată un...
Brandurile care investesc în imagine reduc costurile cu până la 20% și cresc vânzările. Detalii pe revistaprogresiv.ro
Brandurile care investesc în imagine reduc costurile cu până la 20% și cresc vânzările
Investițiile în branding pot reduce costurile de marketing cu până la 20% și pot crește rata de loializare cu peste 50%, se arată într-o...
Cel mai avansat centru de procesare a comenzilor alimentare din lume, inaugurat la Viena. Detalii pe revistaprogresiv.ro
Cel mai avansat centru de procesare a comenzilor alimentare din lume, inaugurat la Viena
Veloq, compania de automatizare bazată pe inteligență artificială, creată în cadrul Rohlik Group (din care face parte supermarketul online...
Plata online cu cardul, cea mai utilizată metodă de plată în România în 2024. Detalii pe revistaprogresiv.ro
ARMO: Retailerii locali nu pot concura cu platformele din afara UE fără măsuri ferme de echitate
România are potențialul de a fi lider regional în comerțul electronic, consideră reprezentanții Asociației Române a Magazinelor Online....