Profi și Glovo extind parteneriatul la nivel național la peste 230 de magazine 

Profi și Glovo anunță extinderea colaborării lor, ajungând la peste 230 de magazine active în aplicație, în 56 de orașe din România. Extinderea marchează o nouă etapă în parteneriatul dintre cele două companii, oferind acces rapid la produse alimentare și non-alimentare pentru milioane de utilizatori. Profi și Glovo extind parteneriatul la nivel național la peste 230 de magazine. Detalii pe revistaprogresiv.ro

Prin secțiunea Supermarket din aplicația Glovo, utilizatorii pot comanda din sortimentul variat al magazinelor Profi, iar produsele sunt livrate direct la adresă în mai puțin de 60 de minute. Oferta magazinelor Profi include peste 5.000 de articole: fructe și legume, lactate, carne și mezeluri, băuturi, produse de brutărie, alimente de bază, produse pentru casă, articole de îngrijire personală, pentru adulți, copii și animalele de companie.

„Prin parteneriatul cu Glovo ne adresăm clienților care preferă achizițiile online. Acest parteneriat puternic se concentrează pe listarea pe aplicația Glovo a unui procent cât mai mare din produsele prezente în magazinele Profi. Le oferim clienților noștri o experiență de cumpărare excepțională pe care suntem mândri să o putem extinde prin intermediul parteneriatului cu Glovo, să aducem astfel  mai multe produse din magazinele noastre direct la ușa clienților. Ne străduim să fim mereu în pas cu tehnologia și cu nevoile consumatorilor", afirmă Cătălin Pavel, Director departament digitalizare Profi.

Parteneriatul dintre Profi și Glovo se află pe o traiectorie de creștere, fiind o componentă importantă a strategiei de digitalizare a retailerului. Prin această colaborare, cele două companii contribuie la dezvoltarea unui ecosistem omnichannel performant, care aduce cumpărăturile de zi cu zi mai aproape de consumatorii români, într-un mod rapid, accesibil și convenabil.

„Extinderea parteneriatului cu Profi reprezintă un pas firesc în consolidarea strategiei noastre multi-category. Cererea de produse din categoria de groceries este una dintre cele mai dinamice zone ale platformei, crescând anual cu 40%. Consumatorii apreciază că găsesc în platformă o sortimentație cât mai diversă, printre cele mai căutate categorii numărându-se produsele ready to eat, healthy & bio și articolele pentru copii. Colaborarea cu Profi ne permite să răspundem mai bine nevoilor de zi cu zi ale clienților”, a declarat Mihai Voicu, Head of Groceries Glovo România.

Profi, parte din grupul Ahold Delhaize, are peste 1.700 de magazine proprii și partenere în peste 890 de localități urbane și rurale, având mai mult de 1,6 milioane de clienți. Profi Super, Profi Go și Profi Loco, formatele de magazin ale rețelei, au o gamă de 5.000 de produse, 94% dintre acestea provenind de la parteneri din România.

Glovo este o platformă tech de top care conectează utilizatorii cu companii și curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, băcănii și supermarketuri, precum și de la diverse magazine specializate. Lider în domeniul Quick Commerce – noua generație de comerț electronic – Glovo își propune să construiască cel mai mare marketplace online, oferind tuturor acces, în doar câteva minute, la orice au nevoie în orașul lor. Fondată în 2015 la Barcelona, compania operează în prezent în 22 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa.

retragere bani POS PayPoint Mastercard
PayPoint România și Mastercard, serviciu de retragere numerar de la terminalele asistate POS PayPoint
PayPoint România, în parteneriat cu Mastercard, anunță implementarea unui nou serviciu dedicat consumatorilor: retragerea de numerar direct de la...
Revolut Business, creștere de 45% a numărului de clienți în 2025 față de 2024
Revolut Business, creștere de 45% a numărului de clienți în 2025 față de 2024
2025 a fost un an de creștere solidă pentru Revolut Business în România, în condițiile în care media lunară a afacerilor active a progresat...
Comerțul electronic continuă să crească în România: aproape trei sferturi dintre utilizatorii de internet cumpără online. citeste mai mult pe revistaprogresiv.ro
ARMO: Aproape trei sferturi dintre utilizatorii de internet cumpără online
Comerțul electronic din România își continuă trendul ascendent și în 2025, confirmând rolul său tot mai important în economia digitală....
Sezamo: Cinci tendințe cheie care vor modela piața alimentară în 2026. Detalii pe revistaprogresiv.ro
Sezamo: Cinci tendințe cheie care vor modela piața alimentară în 2026
Nutriția funcțională, conveniența, brandurile private, influența social media și tehnologia vor defini modul în care se construiește coșul...