PrestaShop a lansat o soluție actualizată pentru plăți online mai fluide

PrestaShop, platformă de comerț electronic open-source, a lansat PrestaShop Checkout V5, cea mai recentă actualizare a soluției de plată a platformei, creată împreună cu PayPal. PrestaShop a lansat o soluție actualizată pentru plăți online mai fluide. Detalii pe revistaprogresiv.ro

Soluția a fost prezentată în cadrul PrestaShop Tour România, eveniment organizat pentru prima dată în țara noastră, ce a reunit comercianți, agenții și parteneri tech la o seară de conferințe și networking, la Hotel Sheraton, în octombrie.

Noua versiune a fost prezentată ca un instrument mai intuitiv și mai fiabil, conceput pentru a simplifica procesul de plată atât pentru comercianți, cât și pentru clienți. Aceasta ajută magazinele online să ofere o finalizare a comenzii mai ușoară și să țină cumpărătorii la curent după ce au plasat o comandă, de la confirmarea plății până la actualizări privind livrarea, cu scopul de a face experiența post-achiziție mai transparentă și mai eficientă.

„PrestaShop se angajează să ofere comercianților cele mai bune soluții  și să utilizeze cele mai noi tehnologii pentru a le îmbunătăți”, a explicat Thierry Chopard, Chief Payment Officer la PrestaShop. „Cea mai recentă actualizare a sistemului de plată, creată împreună cu PayPal, crește ratele de conversie și încrederea consumatorilor prin simplificarea atât a plăților, cât și a gestionării post-achiziție”.

PrestaShop Tour România a evidențiat modul în care ecosistemul de comerț electronic din România, cunoscut deja pentru comunitatea sa activă, începe să atragă din ce în ce mai mult atenția platformelor globale. Cu o piață dinamică și deschisă inovării, România a devenit o destinație atractivă pentru jucători internaționali precum PrestaShop, care văd un potențial tot mai mare în colaborarea directă cu comercianții locali și agențiile digitale. Găzduit în mod tradițional în Franța și Europa de Vest, evenimentul a debutat la București cu o discuție despre una dintre cele mai sensibile etape ale cumpărăturilor online, și anume experiența post-achiziție. Adesea trecută cu vederea și considerată un detaliu tehnic, această etapă este cea în care se câștigă sau se pierde loialitatea clienților. Discuția a subliniat modul în care inovația poate transforma punctele de fricțiune în oportunități de creștere, cu accent pe plăți, transparența livrării și asigurarea clienților.

PrestaShop, o companie Fortidia, este o platformă de comerț electronic open-source de top, care permite sutelor de mii de comercianți din întreaga lume să își creeze și să își extindă magazinele online.

Bilanț eMAG Black Friday: 3,5 milioane de produse comandate în valoare de 986 de milioane de lei. Detalii pe revistaprogresiv.ro
Bilanț eMAG Black Friday: 3,5 milioane de produse comandate în valoare de 986 de milioane de lei
Cea de-a 15-a ediție de Black Friday la eMAG, care a avut loc pe 7 noiembrie, a depășit estimările, generând comenzi de peste 986 de milioane de...
black friday reduceri cumparaturi 2024 comenzi online. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Kantar: 1 din 7 români a planificat peste 5.000 de lei pentru Black Friday 2025
Black Friday se menține printre cele mai cunoscute evenimente din România, cu o cotă de popularitate și notorietate de peste 90%, potrivit...
Black Friday 2025: Românii cumpără din necesitate și compară mai mult înainte de a decide. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Black Friday 2025: Românii cumpără din necesitate și compară mai mult înainte de a decide
Românii par că au devenit mai chibzuiți atunci când vine vorba de cumpărături, mai ales în perioada Black Friday. Rezultatele unui sondaj...
Studiu: 1 din 2 companii integrează tehnologia AI în cel puțin un proces operațional. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Studiu: 1 din 2 companii integrează tehnologia AI în cel puțin un proces operațional
Majoritatea companiilor din România se află încă într-o etapă incipientă de utilizare a inteligenței artificiale, în condițiile în care...
Amazon va renunța la circa 14.000 de joburi corporate. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Amazon va renunța la circa 14.000 de joburi corporate
Amazon a anunțat că își va reduce forța de muncă corporativă cu aproximativ 14.000 de posturi pentru a-și reduce costurile, în contextul în...
Schwarz IT, noua denumire a furnizorului intern de soluții și servicii IT al Grupului Schwarz. Detalii pe revistaprogresiv.ro
Schwarz IT, noua denumire a furnizorului intern de soluții și servicii IT al Grupului Schwarz
Schwarz Global Services anunță schimbarea oficială a denumirii în Schwarz IT, după o perioadă de transformare strategică care a vizat...