PrestaShop a lansat o soluție actualizată pentru plăți online mai fluide
PrestaShop, platformă de comerț electronic open-source, a lansat PrestaShop Checkout V5, cea mai recentă actualizare a soluției de plată a platformei, creată împreună cu PayPal. 
Soluția a fost prezentată în cadrul PrestaShop Tour România, eveniment organizat pentru prima dată în țara noastră, ce a reunit comercianți, agenții și parteneri tech la o seară de conferințe și networking, la Hotel Sheraton, în octombrie.
Noua versiune a fost prezentată ca un instrument mai intuitiv și mai fiabil, conceput pentru a simplifica procesul de plată atât pentru comercianți, cât și pentru clienți. Aceasta ajută magazinele online să ofere o finalizare a comenzii mai ușoară și să țină cumpărătorii la curent după ce au plasat o comandă, de la confirmarea plății până la actualizări privind livrarea, cu scopul de a face experiența post-achiziție mai transparentă și mai eficientă.
„PrestaShop se angajează să ofere comercianților cele mai bune soluții și să utilizeze cele mai noi tehnologii pentru a le îmbunătăți”, a explicat Thierry Chopard, Chief Payment Officer la PrestaShop. „Cea mai recentă actualizare a sistemului de plată, creată împreună cu PayPal, crește ratele de conversie și încrederea consumatorilor prin simplificarea atât a plăților, cât și a gestionării post-achiziție”.
PrestaShop Tour România a evidențiat modul în care ecosistemul de comerț electronic din România, cunoscut deja pentru comunitatea sa activă, începe să atragă din ce în ce mai mult atenția platformelor globale. Cu o piață dinamică și deschisă inovării, România a devenit o destinație atractivă pentru jucători internaționali precum PrestaShop, care văd un potențial tot mai mare în colaborarea directă cu comercianții locali și agențiile digitale. Găzduit în mod tradițional în Franța și Europa de Vest, evenimentul a debutat la București cu o discuție despre una dintre cele mai sensibile etape ale cumpărăturilor online, și anume experiența post-achiziție. Adesea trecută cu vederea și considerată un detaliu tehnic, această etapă este cea în care se câștigă sau se pierde loialitatea clienților. Discuția a subliniat modul în care inovația poate transforma punctele de fricțiune în oportunități de creștere, cu accent pe plăți, transparența livrării și asigurarea clienților.
PrestaShop, o companie Fortidia, este o platformă de comerț electronic open-source de top, care permite sutelor de mii de comercianți din întreaga lume să își creeze și să își extindă magazinele online.








