Plata online cu cardul, cea mai utilizată metodă de plată în România în 2024

Plata online cu cardul rămâne cea mai utilizată metodă de plată în România, cu aproape 70% utilizare săptămânală la finalul anului 2024, potrivit studiului „Financial Services Digital Transformation 2022-2024”, realizat de Exact Business Solutions - Cercetare şi Consultanţă. Plata online cu cardul, cea mai utilizată metodă de plată în România în 2024. Detalii pe revistaprogresiv.ro

Cercetarea arată că transferurile bancare prin internet banking sau mobile banking au ajuns la aproape 50% din total, înregistrând o creştere constantă în ultimii doi ani. În plus, plăţile cu telefonul mobil continuă să câştige teren, atât prin Google Pay, cât şi prin Apple Pay, situându-se la un grad de utilizare de 27%.

De asemenea, plata cu numerar (cash) rămâne relativ constantă, la aproximativ 66%, însă sub nivelul plăţilor digitale. Pe de altă parte, metodele emergente, precum smartwatch NFC şi brăţările de fitness sunt încă de nişă (cu 16%, respectiv 6% din total), dar înregistrează o uşoară creştere, indicând astfel un potenţial de dezvoltare.

Ediţia a 5-a a cercetării „Financial Services Digital Transformation”, un studiu anual de referinţă în analiza comportamentului digital în sectorul financiar ce monitorizează tendinţele şi preferinţele utilizatorilor din România, a fost realizată în 2024, pe un eşantion de o mie de respondenţi din mediul urban.

Freshful by eMAG a livrat în timpul verii cu 60% mai mulți pepeni decât anul trecut. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Freshful by eMAG a livrat în timpul verii cu 60% mai mulți pepeni decât anul trecut
De la începutul verii, românii au ales confortul livrării la domiciliu pentru cumpărăturile de alimente proaspete sau congelate, evitând...
Ionut Corniciu IPP Holding, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
IPP Holding, creștere de 16% a cifrei de afaceri de 2024
IPP Holding, companie antreprenorială care activează în domeniul serviciilor de retail marketing, a înregistrat în anul 2024 o cifră de afaceri...
PayPoint România: peste 9 milioane de tranzacţii lunare prin rețea. Detalii pe revistaprogresiv.ro
PayPoint România: peste 9 milioane de tranzacţii lunare prin rețea
Rețeaua de terminale de plată asistate POS a PayPoint România a crescut cu aproape 40% în ultimii patru ani, ajungând la peste 26.000 de...
aimup agency cover 002
SEOmonitor și Upswing lansează aimup.agency, agenție de SEO Content AI-first 
SEOmonitor, platforma românească de rank tracking folosită de agenții de SEO din întreaga lume, și Upswing, agenție de Organic Digital...
Path lansează TrendPulse, un instrument de monitorizare în timp real a intereselor consumatorilor. Pentru detalii, accesați revistaprogresiv.ro
Path lansează TrendPulse, un instrument de monitorizare în timp real a intereselor consumatorilor
Path, divizia Lowe Group specializată în analiza datelor și generarea insight-urilor de consumator, anunță lansarea TrendPulse, un nou...
JTI extinde hub-ul IT din România. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
JTI extinde hub-ul IT din România
Hub-ul global de IT înființat de JTI în România se extinde recrutând până la finalul acestui an încă 60 de angajați, anunță...