PayPoint România și Mastercard lansează serviciul de retragere numerar de la terminalele asistate POS PayPoint

PayPoint România, în parteneriat cu Mastercard, anunță implementarea unui nou serviciu dedicat consumatorilor: retragerea de numerar direct de la terminalele POS asistate PayPoint. Acest serviciu este activ la nivel național, în peste 14.000 de locații partenere PayPoint din țară, urmând ca în următorul an să fie extins la întreaga rețea, care depaseste 26.000 de puncte de prezență. retragere bani POS PayPoint Mastercard

Prin acest proiect, PayPoint România și Mastercard urmăresc facilitarea accesului la numerar pentru consumatori, promovând incluziunea financiară și oferind băncilor o soluție suplimentară de acces la numerar pentru clienții lor, prin intermediul rețelei extinse de terminale POS asistate PayPoint. Suma maximă ce poate fi retrasă este de 500 lei/tranzactie. Consumatorul care dorește să retragă numerar de la un terminal POS asistat din rețeaua PayPoint România poate solicita comerciantului acest serviciu, în momentul în care efectuează o achiziție din gama de produse ale magazinului respectiv.

„Rețeaua noastră este activă inclusiv în localități rurale cu mai puțin de 500 de locuitori, unde, de cele mai multe ori, cel mai apropiat bancomat se află la zeci de kilometri distanță. Prin tehnologie și parteneriate strategice, rămânem fideli misiunii PayPoint Romania: aceea de a oferi oamenilor soluții simple și sigure pentru nevoile lor zilnice de plată, oriunde s-ar afla”, declară Denissa Dumitriu, Chief Commercial and Operations Officer PayPoint Romania.

„Prin colaborarea cu PayPoint, oferim oamenilor mai multă flexibilitate în gestionarea banilor, printr-o opțiune simplă și intuitivă, disponibilă chiar în locurile unde își desfășoară activitățile cotidiene. Este o demonstrație a modului în care infrastructura existentă poate fi valorificată inteligent, în beneficiul tuturor – clienți, comercianți și instituții financiare”, a declarat Cosmin Vladimirescu, General Manager Mastercard România și Croația.

PayPoint România continuă astfel să consolideze parteneriatele cu instituțiile financiare, oferind soluții inovatoare care răspund nevoilor actuale ale pieței și contribuie la extinderea accesului la servicii esențiale pentru populație. Prin diversificarea portofoliului de servicii și dezvoltarea infrastructurii naționale de terminale POS asistate, PayPoint România susține digitalizarea și modernizarea sectorului financiar, facilitând totodată o experiență rapidă, comodă și sigură pentru utilizatorii finali, indiferent de zona în care se află.

PayPoint România este unul dintre principalii payment facilitatori la nivel național, oferind soluții integrate pentru o gamă extinsă de servicii de plată destinate atât consumatorilor, cât și comercianților. Prin rețeaua de terminale de plată asistate POS, PayPoint România facilitează plăți cu cardul, transferuri de bani, servicii de coletărie, plăți în numerar și alte tranzacții esențiale, contribuind activ la digitalizarea și modernizarea accesului la servicii financiare în România.

Revolut Business, creștere de 45% a numărului de clienți în 2025 față de 2024
Revolut Business, creștere de 45% a numărului de clienți în 2025 față de 2024
2025 a fost un an de creștere solidă pentru Revolut Business în România, în condițiile în care media lunară a afacerilor active a progresat...
Comerțul electronic continuă să crească în România: aproape trei sferturi dintre utilizatorii de internet cumpără online. citeste mai mult pe revistaprogresiv.ro
ARMO: Aproape trei sferturi dintre utilizatorii de internet cumpără online
Comerțul electronic din România își continuă trendul ascendent și în 2025, confirmând rolul său tot mai important în economia digitală....
Sezamo: Cinci tendințe cheie care vor modela piața alimentară în 2026. Detalii pe revistaprogresiv.ro
Sezamo: Cinci tendințe cheie care vor modela piața alimentară în 2026
Nutriția funcțională, conveniența, brandurile private, influența social media și tehnologia vor defini modul în care se construiește coșul...
Hermes_IRIS_by_Transart
AI, Game Changer-ul din retail: cum tehnologia revoluționează Trade Marketingul și Merchandisingul pentru producătorii FMCG
În contextul actual, competiția de la raft între producători este mai intensă ca oricând. Într-un spațiu limitat și disputat, unde fiecare...
 Carrefour România intră pe piața din Craiova cu formatul de hipermarket
Investițiile în e-commerce, o direcție strategică pentru Carrefour România
Carrefour a mizat pe investițiile în dezvoltarea segmentului de e-commerce în 2025, aducând doi noi parteneri în ecosistemul său online - Bolt...
România, cea mai scăzută pondere din UE a companiilor care utilizează tehnologii AI. Detalii pe revistaprogresiv.ro
România, cea mai scăzută pondere din UE a companiilor care utilizează tehnologii AI
Doar 5,2% dintre companiile din România cu cel puţin zece angajaţi au utilizat în 2025 tehnologii bazate pe Inteligenţa Artificială pentru...