Path lansează TrendPulse, un instrument de monitorizare în timp real a intereselor consumatorilor

Path, divizia Lowe Group specializată în analiza datelor și generarea insight-urilor de consumator, anunță lansarea TrendPulse, un nou instrument de monitorizare a intereselor digitale ale consumatorilor, dezvoltat pe platforma Talkwalker. Path lansează TrendPulse, un instrument de monitorizare în timp real a intereselor consumatorilor. Pentru detalii, accesați revistaprogresiv.ro

Într-o eră în care preferințele publicului evoluează rapid, TrendPulse intenționează să ofere brandurilor un avantaj competitiv, prin analizarea și anticiparea schimbărilor în comportamentele consumatorilor.

„Avem specialiști în cercetare care dedică multă pasiune și pricepere în dezvoltarea instrumentelor care să aducă o imagine mai clară asupra direcției în care merg clienții. În ultimii ani, Path a evoluat de la un concept de analiză a datelor la un pilon esențial și prezent peste tot în oferta grupului nostru, integrându-se în toate ariile, de la strategie și creație, la media și relații publice. Fiecare proiect nou și fiecare instrument dezvoltat împreună cu agențiile Lowe Group a contribuit la această maturizare. TrendPulse este următorul pas firesc: un instrument proprietar care funcționează ca un radar digital al preocupărilor consumatorilor, surprinzând în timp real nu doar ce îi interesează astăzi, ci și încotro se îndreaptă atenția lor. Este încă un pilon care întărește poziționarea Path ca centru de inovație în zona de cunoaștere a consumatorului, într-o industrie unde viteza de reacție și capacitatea de a anticipa tendințele devin esențiale”, a declarat Sever Savanciuc, CEO Lowe Group Romania.

Folosind o abordare multi-metrică, TrendPulse monitorizează în timp real peste 25 de interese centrale, grupate în cinci dimensiuni esențiale:

  • Wellness & Lifestyle – sănătate, nutriție, fitness, mindfulness și dezvoltare personală
  • Sustenabilitate & Etică – activism social, alegeri minimaliste, cultura vintage și economia circulară
  • Transformare Digitală – gaming, inovație tehnologică, fotografia digitală și nomadism digital
  • Stil de viață centrat pe casă – design interior, grădinărit, îngrijirea animalelor de companie și parenting
  • Explorare Culturală & Socială – călătorii, activități outdoor și educație alternativă

„Ideea TrendPulse a luat naștere din nevoia de a înțelege mai bine cum evoluează interesele și preocupările consumatorilor în timp real. Ne-am dorit să creăm un instrument care să ofere clienților noștri nu doar o fotografie a prezentului, ci și o hartă a tendințelor viitoare. Vom continua să dezvoltăm TrendPulse, adaptându-l constant la nevoile brandurilor și la dorințele în schimbare ale consumatorilor”, a declarat Roxana Bleoajă, Head of Path.

TrendPulse funcționează ca un radar digital care surprinde schimbările de mindset ale consumatorilor prin analiza sentimentului, engagement-ului și factorilor principali de influență.

Platforma permite monitorizarea proactivă a sentimentului pentru a detecta oportunități și riscuri emergente, identificarea rapidă a vectorilor de opinie din fiecare domeniu, ajustarea storytelling-ului și a mesajelor vizuale în funcție de tonul conversațiilor online și optimizarea campaniilor media prin targetare de precizie și programare strategică.

TrendPulse este disponibil într-un dashboard interactiv, ușor de utilizat, care permite echipelor de marketing, PR și media să acceseze rapid date esențiale și să primească alerte automate în momentul în care apar schimbări semnificative în peisajul digital.

Path este unit-ul specializat al Lowe Group, dedicat analizei avansate de date și generării de insight-uri despre consumatori. Cu o expertiză solidă în interpretarea tendințelor digitale, Path ajută brandurile să navigheze prin complexitatea pieței și să ia decizii informate, bazate pe date.

Prosus obține aprobarea autorităților europene pentru achiziția Just Eat Takeaway. Pentru detalii, accesați revistaprogresiv.ro
Prosus obține aprobarea autorităților europene pentru achiziția Just Eat Takeaway
Comisia Europeană a aprobat tranzacția în valoare de 4,1 miliarde de euro prin care compania olandeză Prosus preia Just Eat Takeaway.com, cu...
cele mai comandate produse pe Wolt pe fondul temperaturilor ridicate
Wolt: Cererea pentru înghețată și produse congelate, creștere de 40% pe fondul temperaturilor ridicate
Pe măsură ce temperaturile au crescut vara aceasta, Wolt România a înregistrat o creștere semnificativă a activității de livrare, volumul...
Marek Nowakowski, Manager General, Exorigo-Upos România
Exorigo-Upos: Noile măsuri fiscale impun un grad ridicat de rigoare în implementarea soluțiilor fiscale
Exorigo-Upos, compania poloneză care oferă soluții IT dedicate sectorului de retail, a sprijinit direct peste 100 de retaileri în procesul de...
Bringo lansează un program de loialitate cu extra-beneficii. Pentru detalii, accesați revistaprogresiv.ro
Bringo lansează un program de loialitate cu extra-beneficii
Bringo, primul serviciu de livrare rapidă a cumpărăturilor online prin personal shopper din România, care gestionează zilnic 4.000 de comenzi...