Mută-ți afacerea în era Retail 4.0 cu soluția Android Lorikeet de la PlinTech!
Transformarea digitală implică un set de schimbări tehnologice, culturale, organizaționale și manageriale pentru companii. În comerțul cu amănuntul, această evoluție constă în aplicarea conceptului de Retail 4.0. În acest context, modelul Magazinului Hibrid reprezintă o formulă inovatoare pentru a gestiona logistica „ultimei sute de metri” și combină avantajele cumpărăturilor online cu acelea ale cumpărăturilor în magazin.
În noul context, companiile trebuie să se adapteze la schimbările cererii și la piață, la redefinirea proceselor, a instrumentelor și modelelor de afaceri, la produse și servicii noi în numele unei fuziuni dintre mediile analog și digital.
Magazinul Hibrid integrează funcțiile magazinului fizic cu cele ale depozitului, ajutând la integrarea beneficiilor cumpărăturilor online cu cele din magazinul fizic dintr-o perspectivă care acoperă multiple canale de vânzare. Astfel, compania poate profita de magazin nu numai ca punct de vânzare, ci și ca punct de depozitare periferic pentru a procesa mai rapid comenzile de la clienți sau de la celelalte sucursale.
Grație acestui model, pe de altă parte, utilizatorul final poate alege unde plasează comanda (portal de comerț electronic sau magazin fizic) și locul de livrare, ducând experiența cumpărăturilor la un alt nivel și dezvoltând loialitate mai mare față de marcă.
Ce este Lorikeet?
O premieră în România, Lorikeeteste un shop floor manager care digitalizează toate operațiunile dintr-un magazin ce aparține unei rețele. Aria de adresabilitate a Lorikeet este reprezentată de rețelele de magazine cu depozit central, de suprafață mică și medie, în care multe operațiuni se fac manual și de aici rezultă aprovizionare defectuoasă, pierdere de timp în realizarea de stocuri, inventare și alte procese, personal în exces folosit ineficient etc. Lorikeet se adresează retailerilor, companiilor din industria FMCG, operatorilor logistici și firmelor de ecommerce.
Cum funcționează și ce plusuri aduce soluția Lorikeet?
Simplifică operațiunile magazinului: căutarea articolelor, verificarea prețului, monitorizarea inventarului și a prețurilor concurenților.
Facilitează activitățile de depozit: mărfuri în și în afară, transportul, gestionarea returnărilor, etichetarea.
Aplicația Client Android nativă poate fi configurată în modul on-line sau off-line și permite colectarea datelor prin Realitate Augmentată, RFID și citirea codurilor de bare.
Arhitectură bazată pe module independente care favorizează personalizarea și implementarea noilor caracteristici.
Conectorii specifici simplifică integrarea cu ERP și WMS terță parte.
Două metode de instalare: la nivel local sau în cloud.
Cu tabloul de bord Server, administratorii configurează sistemul, gestionează clienții și licențele, monitorizează jurnalele și generează rapoarte.
Securitate cibernetică excelentă, datorită criptării datelor și comunicării client-server prin protocoale protejate.
Gestionarea autentificării utilizatorilor în conformitate cu GDPR la nivel european.
Care sunt beneficiile utilizăriiLorikeet?
Cu Lorikeet, rețeaua de magazine are acces la un nivel superior de atractivitate și competitivitate, cu timpi de răspuns și costuri de operare comparabile cu cele ale unui magazin online.
- O mai bună productivitate
Personalul va reuși să își desfășoare activitatea în mod autonom, fără să aglomereze casa.
- Reducerea costurilor
Costul Total de Operare este de cinci ori mai scăzut față de scanerele dedicate pe durata de viață a echipamentelor.
- Viteza sporită la scanare
Motorul integrat permite o scanare de mare viteză, din diferite unghiuri și distanțe, la lumină scăzută și chiar permite citirea de coduri de bare deteriorate.
- O mai bună comunicare între sediul central și magazin
Documentele sunt transferate automat între sistemul ERP de la sediul central și magazine.
- Îmbunătățirea experienței clientului
Vânzătorul este în măsură să furnizeze consumatorului răspunsuri precise, directe și rapide.
- Scanare matriceală
Opțiunea DataMatrix permite scanarea multiplă, reducând timpii pentru operațiuni specifice cu circa 40%.
- Mai puține erori
Identificarea automată prin coduri de bare garantează urmărirea completă a mărfurilor.
- Noi oportunități
Datorită conexiunii cu sistemul central, magazinul poate activa servicii noi, în conformitate cu canalele digitale.
Parteneri tehnologici
Cine este PlinTech?
PlinTecheste partenerul strategic în măsură să ofere soluții avansate Auto/ID, Mobile, Wireless, Voice, RFID și sisteme de plăți electronice, companiilor din România și Europa de Est, și a fost creată pentru a răspunde numeroaselor provocări ale companiilor din regiune în optimizarea proceselor operaționale de la producție și logistică și până la distribuție.
Compania este parte a grupului KFI, fondat în 1991 la Milano, leader în implementarea soluțiilor integrate pentru trasabilitatea și urmărirea tuturor fazelor supply chain.
Misiunea noastră este aceea de a ne conduce clienții către succes, cu un aport de competențe, tehnologie inovatoare și servicii în măsură să îmbunătățească eficiența, calitatea și productivitatea operațiunilor legate de urmărirea produselor, bunurilor și personalului.
Pentru a concretiza această abordare am creat o echipă specializată în realizarea proiectelor inovatoare, personalizate în funcție de cerințele clientului cu o structură care colaborează cu cei mai importanți producători de tehnologie din lume și care are experiența pentru a putea indica și realiza cele mai bune soluții.
Printre clienții tradiționali ai KFI se numără: Barilla, Lindt, Arcese, Sterilgarda Alimenti, Smeg, Posteitaliane, Visotto, Vigor Plant, Lindbergh, Pirelli, Penny Market, Bricofer, Number 1, Nestlé, Gucci, Gallo, Ferrero, Fercam, Electrolux, Danieli, Citterio, Calzedonia, Caleffi, Brembo, Copador, Tetra Pak, Fedrigoni.
Beneficiază de experiența de 30 de ani în proiecte de optimizare logistică prin PlinTech, parte a grupului KFI Italia!
*Articol susținut de PlinTech.
Plin Tech Srl
+40 749 136 746
office@plintech.ro
www.plintech.ro