Froopt, magazin online de fructe și legume ecologice, intră în portofoliul Netopia Ventures

Froopt, magazin online de fructe și legume ecologice, a intrat în portofoliul Netopia Ventures, fond de investiții ce face parte din grupul de firme Netopia. Froopt a fost lansat în mai 2021 și a încheiat anul trecut, după șase luni de activitate, cu o cifră de afaceri de 140.000 de euro. Pentru anul în curs, compania estimează venituri în valoare de peste 500.000 de euro. Froopt, magazin online de fructe și legume ecologice, intră în portofoliul Netopia Ventures

Obiectivul pe care Froopt și-l propune este să adune în jurul său mici fermieri români care produc responsabil și sustenabil și împreună cu aceștia să le ofere clienților care apelează la serviciile sale posibilitatea de a-și achiziționa produse alimentare sănătoase, din surse controlabile.

Prin flota proprie, compania pune la dispoziția clienților săi livrarea a doua zi de la efectuarea comenzii. Astfel, legumele, fructele, sau lactatele, sunt transportate în București și Ilfov cu vehicule ce au încorporat tehnologie pentru a controla temperatura din timpul transportului. Pentru livrarea în țară, Froopt folosește curieratul rapid, iar coletele sunt transportate în temperatură controlată pasiv.

Citește aici povestea businessului Frooptși planurile de dezvoltare. 

Froopt oferă clienților săi una dintre cele mai mari game de legume și fructe bio vândute online. În prezent și-au extins gama cu noi produse complet ecologice, precum: lactate, conserve de legume și fructe, sucuri naturale și produse de băcănie. Totodată, compania are în plan extinderea sortimentelor  și către produse din carne.

Potrivit datelor Froopt, coșul mediu de cumpărături este în valoare de circa 215 lei pe comandă. De asemenea, 44% dintre clienți comandă cu recurență de două sau trei ori în fiecare lună. Cei mai mulți dintre aceștia sunt familii tinere cu copii, care își doresc o alimentație sănătoasă și sunt preocupați de calitatea hranei pe care o consumă.

Feliciu Paraschiv, proprietariul lantului de retail independent Paco Supermarkets, despre industria de retail si tendinte. Afla mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Feliciu Paraschiv, Paco Supermarkets: Digitalizarea este cu siguranță cheia
Într-o piață în care comerțul modern câștigă tot mai mult teren, Feliciu Paraschiv, proprietarul lanțului de retail independent Paco...
Mircea Moga, Mega Image: În viitor, mizăm pe redefinirea conceptului de proximitate
Mircea Moga, Mega Image: În viitor, mizăm pe redefinirea conceptului de proximitate
În ultimii 25 de ani, piața de retail și FMCG a trecut printr-o transformare continuă, iar Mega Image a avut o contribuție semnificativă la...

„Una dintre cele mai importante direcții strategice atunci când vorbim de activitatea Froopt este sustenabilitatea. Promovăm agricultura ecologică, benefică în primul rând pentru mediu și care contribuie la menținerea ecosistemului pământului. De asemenea, prin lanțul scurt de aprovizionare pe care îl oferă Froopt, micii fermieri cu care colaborăm pentru furnizarea produselor se pot dezvolta organic, alături de noi. Faptul că am intrat în portofoliul de investiții Netopia Ventures ne va facilita extinderea și creșterea business-ului, menținându-ne strategia de sustenabilitate, și implicit a colaboratorilor și furnizorilor noștri de fructe și legume”, a declarat Ioana Pantelimon, Froopt.

„Abordarea Netopia Ventures este una atipică acestei piețe. Spre deosebire de alte fonduri de investiții, pe noi ne interesează mai mult ideea și mai ales dorința de a construi. Așadar investim în proiecte în care credem, în startup-uri care arată că prin viziunea lor pot oferi o inovație, fie că este tehnologică sau pe masă. Froopt este o companie care pune accentul pe sustenabilitate, susține producătorii locali, iar prin spiritul antreprenorial oferă posibilitatea consumatorilor finali să aibă acces simplu și rapid la o hrană sănătoasă”, a declarat Felix Crișan, Co-founder Netopia Ventures. 

Printre companiile în care Netopia Ventures a investit până în prezent se numără: Milluu - o soluție complet digitală dedicată închirierii rezidențiale, ce conectează direct proprietarii de apartamente și chiriași, MOCAPP - platformă digitală pentru managementul campaniilor cu influenceri, SupplyBlockchain - soluție bazată pe blockchain, care permite urmărirea produselor de-a lungul lanțurilor de producție și distribuție, Soundfeed - o platformă de management al contractelor de licențiere de muzică, sau Oveit, cu al lor proiect Streams.live – un marketplace video pentru magazinele online.


 

Teren fertil pentru scumpiri în categoria de fructe și legume
Teren fertil pentru scumpiri în categoria de fructe și legume
Cu o creștere de 16,7% în termeni valorici și o scădere de 1,1% în termeni volumici, categoria fructelor și a legumelor pare să fi rămas în...
Netopia vinde pachetul majoritar de acțiuni către Innova Capital
Netopia vinde pachetul majoritar de acțiuni către Innova Capital
Netopia, cel mai cunoscut jucător pe piața plăților online din România, anunță vânzarea pachetului majoritar de acțiuni către Innova...
Serviciile Netopia Payments, disponibile comercianților VTEX
Serviciile Netopia Payments, disponibile comercianților VTEX
Netopia Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, încheie un parteneriat cu VTEX, platforma enterprise de comerț...
Trendul care a dat naștere conceptului online Froopt
Trendul care a dat naștere conceptului online Froopt
Digitalizarea și interesul tot mai mare al consumatorilor pentru produse locale sunt premizele pe care a fost creat magazinul online Froopt. Lansat...