Freshful by eMAG a livrat peste 38 de milioane de produse în doi ani

Freshful by eMAG, primul hipermarket 100% online din România, a atins pragul de peste 1,1 milioane de livrări în primii doi ani de la intrarea pe piață. Astfel, clienții Freshful au comandat în acest timp peste 38 de milioane de produse, cele mai frecvente fiind fructele și legumele proaspete, în total 1.850 de tone. Pentru 2023, Freshful by eMAG estimează dublarea cifrei de afaceri și a numărului de clienți comparativ cu 2022. Freshful by eMAG a livrat peste 38 de milioane de produse în doi ani

În acești doi ani de activitate, Freshful by eMAG a investit constant în dezvoltarea tehnologiei pentru sistemele logistice, în așa fel încât procesul de livrare să fie eficient. Pentru a susține acest obiectiv a mărit inclusiv echipa operațională, astfel că din 700 de angajați, 550 sunt responsabili de comenzi și livrare. Compania a direcționat investiții și către dezvoltarea capacității de lucru în depozit, care acum, într-un ritm normal, poate asigura un flux de 4.000 de comenzi pe zi, însă în perioadele aglomerate aceasta este suplimentată. În egală măsură, Freshful a crescut și flota de mașini pentru livrare până la 180 de autovehicule.

„Am intrat pe piață cu intenția de a aduce consumatorilor o experiență facilă de cumpărături, 100% online și ne bucurăm să vedem că după doi ani numărul celor care preferă acest nou obicei de shopping este tot mai mare. Numai în ultimul an au intrat în platformă 100.000 de clienți noi și estimăm că până la sărbătorile de iarnă vom ajunge la 140.000 de clienți. Tocmai de aceea, avem în plan ca în următorul an să ne concentrăm în continuare pe București, dar luăm în calcul și deschiderea unui al doilea depozit în a doua parte a anului. Pentru termen lung, ne dorim să continuăm investițiile în tehnologie și ne propunem să îmbunătățim functionalitățile pe care aplicația Freshful le are, ca să răspundem și mai bine nevoilor clienților noștri”, a declarat Andrei Popescu, General Manager Freshful by eMAG.

În cei doi ani, comportamentul de consum al clienții s-a modificat, astfel că aceștia preferă acum să își planifice livrările în funcție de programul lor. Cele mai multe comenzi sunt plasate dimineața, între orele 10:00 – 14:00, cu livrare în a doua parte a aceleași zile, dar și între 20:00 – 22:30, cu livrare a doua zi dimineața, începând cu ora 7:00. În medie, oamenii alocă pentru coșul de cumpărături cu produse alimentare până la 720 de lei, în timp ce clienții loiali care comandă săptămânal depășesc bugetul lunar de 1.250 lei. 

Metoda preferată de plată este online cu cardul - peste 65% din comenzile plasate în platformă. Dintre comenzile cu plata la livrare, mai mult de jumătate sunt achitate la POS, iar 5% din comenzi sunt plătite cu cardul electronic de tichete de masă. Și în al doilea an de operațiuni, clienții Genius au fost printre cei mai fideli serviciului, ei reprezentând peste 75% din întreg portofoliul de clienți activi.

Freshful by eMAG continuă dezvoltarea platformei astfel că recent a lansat o secțiune specială de rețete unde clienții pot găsi o varietate de peste 110 preparate. Aceștia vor putea să aleagă de aici ce să gătească în funcție de preferințe și gusturi, iar pentru a-și face cât mai ușor lista de cumpărături, cu un singur click pot adăuga în coș ingredientele necesare pentru fiecare rețetă.

freshful
Freshful by eMAG: Berea, la egalitate cu comenzile de înghețată în primele două săptămâni ale EURO 2024
Peste 30.000 de litri de bere rece au fost livrați în primele două săptămâni ale EURO 2024 prin platforma Freshful by eMAG. Numărul și...
Freshful by eMAG, comenzi de Paște cu 16% mai multe decât în anul anterior
Freshful by eMAG, comenzi de Paște cu 16% mai multe decât în anul anterior
Pregătirile pentru Paște au fost făcute online, iar Freshful by eMAG, primul hypermarket 100% online, a înregistrat cu 16% mai multe comenzi...

Freshful propune rețete care nu necesită efort mare de preparare, împărțite pe categorii în funcție de tipul de preparat căutat: salate, supe, fel principal, deserturi sau chiar băuturi. Cei interesați pot găsi aici chiar și informații despre costul pentru o porție din preparatul pe care au ales să îl gătească. Fiecare rețete este marcată cu o etichetă care ușurează și mai mult căutarea: international, gustos sau econom pentru rețetele care costă mai puțin de 10 lei pentru o porție.

Companie românească fondată în 2021, Freshful by eMAG este primul hypermarket 100% online din România, și oferă clienților săi o gamă variată de peste 18.000 de produse alimentare și băuturi de larg consum, de la partenerii și producătorii locali. Freshful vine în sprijinul tuturor celor care vor să economisească timp, cu un serviciu de livrare, în aceeași zi sau programată, a unui coș complet de cumpărături săptămânale, de la fructe, legume, carne, pește, pâine proaspătă, lactate și mezeluri, la produse congelate, băuturi și articole de uz casnic. Clienții Freshful pot găsi într-un singur loc o diversitate de produse locale, internaționale, ECO și BIO, pentru o alimentație echilibrată și un stil de viață sănătos. Freshful livrează din depozitul propriu cu temperatură controlată, folosind mașini frigorifice, până la ușa clientului, 7 zile din 7.

 

 

 

Oferta Freshful de Paște: 7 tone de carne de miel și peste 20 de tipuri de cozonaci și pască
Oferta Freshful de Paște: 7 tone de carne de miel și peste 20 de tipuri de cozonaci și pască
Freshful by eMAG, primul hipermarket 100% online din România, a inclus în oferta de Paște 7 tone de carne de miel care provine exclusiv de la...
Freshful by eMAG a livrat 29,6 milioane de produse și a avut o creștere a vânzărilor de peste 119% în 2023
Freshful by eMAG a livrat 29,6 milioane de produse și a avut o creștere a vânzărilor de peste 119% în 2023
În 2023, oamenii s-au orientat mai mult către cumpărăturile online și au ales să pună în coș o diversitate mai mare de produse, inclusiv...
Freshful by eMAG: Românii alocă între 500 și 1.000 de lei pentru masa de Crăciun și pun în coș 50 de produse
Freshful by eMAG: Românii alocă între 500 și 1.000 de lei pentru masa de Crăciun și pun în coș 50 de produse
În așteptarea sărbătorilor de iarnă, românii se pregătesc în acest an mai temeinic comparativ cu anul precedent, astfel că Freshful by...
Bilanț Freshful by eMAG după primul semestru: vânzări de fructe și legume de trei ori mai mari față de 2022
Bilanț Freshful by eMAG după primul semestru: vânzări de fructe și legume de trei ori mai mari față de 2022
În primele șase luni ale acestui an, interesul românilor pentru fructe și legume proaspete a fost în creștere comparativ cu anul precedent....