Freshful by eMAG a livrat 29,6 milioane de produse și a avut o creștere a vânzărilor de peste 119% în 2023

În 2023, oamenii s-au orientat mai mult către cumpărăturile online și au ales să pună în coș o diversitate mai mare de produse, inclusiv din cele de folosință zilnică și alimente. Astfel, Freshful by eMAG, primul hipermarket 100% online din România, a atins o creștere de peste 119% a vânzărilor în 2023, cele mai cumpărate produse fiind apa plata, pătrunjelul, bananele și ceapa verde. În total, în 2023, în platformă au fost plasate aproape 900.000 de comenzi. Freshful by eMAG a livrat 29,6 milioane de produse și a avut o creștere a vânzărilor de peste 119% în 2023

„Pentru noi, al doilea an de activitate încheiat a fost marcat de creștere, în care am observat că oamenii sunt tot mai deschiși către cumpărăturile online și preferă să economisească timpul petrecut la cumpărături, plasând o comandă online, simplu și rapid. În 2023, oamenii au avut un interes crescut pentru achiziția online de produse alimentare. Clienții noștri au înțeles că este mai eficient să nu meargă ei la cumpărături și să ne lase pe noi să le aducem produsele de care au nevoie, în câteva ore, direct acasă. Astfel, am livrat de două ori mai multe produse față de anul trecut, ajungând la peste 29,6 milioane de produse într-un singur an. Pentru 2024 ne așteptăm de asemenea la creșteri, în condițiile în care segmentul de online este din ce în ce mai popular atunci când vine vorba de cumpărături FMCG și produse proaspete”, a declarat Andrei Popescu, General Manager Freshful by eMAG.

Un client a alocat în medie un buget de 2.372 de lei în 2023 pentru cumpărături și a plasat 7,5 comenzi. În coșul de cumpărături, pentru o singură comandă, oamenii au pus până la 21 produse din categorii diferite, în medie 32 de articole. Cea mai mare comandă a venit din partea unui client care a cumpărat 187 de articole, din șapte categorii de produse diferite, în valoare totală de peste 9.500 de lei, iar cel mai fidel client a plasat pe toată perioada anului trecut 372 de comenzi. Clienții Genius sunt în continuare cei mai activi din platformă, reprezentând aproximativ 70% din totali utilizatori ai serviciului.

Vezi și: Freshful by eMAG a livrat peste 38 de milioane de produse în doi ani

Pentru clienții care au ales să facă cumpărăturile online, faptul că au uitat să adauge un produs în coș nu mai e o problemă. Freshful a dezvoltat funcționalitatea Add to Order, cu ajutorul căreia clienții care au uitat să pună un produs în coș pot să îl adauge și după ce comanda a fost plasată. Astfel, 24% din totalul clienților activi au folosit această functionalitate în 2023 la una din șase comenzi. Intervalul orar preferat pentru plasarea comenzilor în 2023 a fost între 11:00 – 13:00, în timp ce intervalul preferat pentru primirea comenzilor a fost împărțit între două momente cheie ale zilei: 8:00 – 12:00 și 19:00 – 22:00.  

Secțiunea Save Me a Freshful a salvat peste 140 de tone de mâncare în 2023

Pentru a contribui la reducerea risipei alimentare, Freshful by eMAG a lansat pentru clienții săi secțiunea Save Me, unde sunt incluse produse cu vânzare accelerată astfel încât bunătățile să poată fi consumate și nu aruncate. Astfel, în 2023, 10.5% din comenzi au conținut cel puțin un produs din categoria Save Me. În total, au fost salvate 142.600 de kilograme de alimente și 22.000 de ouă.

freshful
Freshful by eMAG: Berea, la egalitate cu comenzile de înghețată în primele două săptămâni ale EURO 2024
Peste 30.000 de litri de bere rece au fost livrați în primele două săptămâni ale EURO 2024 prin platforma Freshful by eMAG. Numărul și...
Freshful by eMAG, comenzi de Paște cu 16% mai multe decât în anul anterior
Freshful by eMAG, comenzi de Paște cu 16% mai multe decât în anul anterior
Pregătirile pentru Paște au fost făcute online, iar Freshful by eMAG, primul hypermarket 100% online, a înregistrat cu 16% mai multe comenzi...

Mai mult, programul „Păstrează. Returnează. Freshful reciclează!” a funcționat bine și în 2023, astfel că Freshful a continuat să colecteze pungile din hârtie utilizate pentru livrarea cumpărăturilor. În total, 18% dintre pungi au fost colectate de la clienți și trimise către reciclare în 2023.

Companie românească fondată în 2021, Freshful by eMAG este primul hypermarket 100% online din România, și oferă clienților săi o gamă variată de peste 18.000 de produse alimentare și băuturi de larg consum, de la partenerii și producătorii locali. Freshful vine în sprijinul tuturor celor care vor să economisească timp, cu un serviciu de livrare, în aceeași zi sau programată, a unui coș complet de cumpărături săptămânale, de la fructe, legume, carne, pește, pâine proaspătă, lactate și mezeluri, la produse congelate, băuturi și articole de uz casnic. Clienții Freshful pot găsi într-un singur loc o diversitate de produse locale, internaționale, ECO și BIO, pentru o alimentație echilibrată și un stil de viață sănătos. Freshful livrează din depozitul propriu cu temperatură controlată, folosind mașini frigorifice, până la ușa clientului, 7 zile din 7. În primii 2 ani de activitate, Freshful by eMAG a livrat peste 1,35 milioane de comenzi cu ajutorul a 400 de livratori. 3 din 4 clienți Freshful by eMAG sunt abonați ai serviciului Genius, beneficiind de livrări gratuite în funcție de valoarea comenzii și de reduceri exclusive în fiecare săptămână.

Freshful by eMAG: Românii alocă între 500 și 1.000 de lei pentru masa de Crăciun și pun în coș 50 de produse
Freshful by eMAG: Românii alocă între 500 și 1.000 de lei pentru masa de Crăciun și pun în coș 50 de produse
În așteptarea sărbătorilor de iarnă, românii se pregătesc în acest an mai temeinic comparativ cu anul precedent, astfel că Freshful by...
Freshful by eMAG a livrat peste 38 de milioane de produse în doi ani
Freshful by eMAG a livrat peste 38 de milioane de produse în doi ani
Freshful by eMAG, primul hipermarket 100% online din România, a atins pragul de peste 1,1 milioane de livrări în primii doi ani de la intrarea pe...
Bilanț Freshful by eMAG după primul semestru: vânzări de fructe și legume de trei ori mai mari față de 2022
Bilanț Freshful by eMAG după primul semestru: vânzări de fructe și legume de trei ori mai mari față de 2022
În primele șase luni ale acestui an, interesul românilor pentru fructe și legume proaspete a fost în creștere comparativ cu anul precedent....
Freshful by eMAG a depășit pragul de 100.000 de clienți. Care este bugetul lunar pentru alimente
Freshful by eMAG a depășit pragul de 100.000 de clienți. Care este bugetul lunar pentru alimente
Freshful by eMAG, primul hipermarket 100% online din România a depășit pragul de 100.000 de clienți activi în platformă. Până în prezent,...