Freshful by eMAG: Berea, la egalitate cu comenzile de înghețată în primele două săptămâni ale EURO 2024
Peste 30.000 de litri de bere rece au fost livrați în primele două săptămâni ale EURO 2024 prin platforma Freshful by eMAG. Numărul și valoarea comenzilor de înghețată este la egalitate cu cel al comenzilor care conțin bere în perioada Campionatului European, semn că ambele s-au aflat pe lista kit-ului de meci pentru acasă.
Cea mai mare comandă înregistrată pe Freshful by eMAG în primele două săptămâni de campionat a fost de 2.400 de lei, iar cele mai complexe au conținut peste 100 de produse, semn că oamenii s-au pregătit cu o gamă variată de gustări pentru meciuri.
„Competițiile sportive sunt un pretext foarte bun pentru a ne petrece timpul alături de prieteni, iar mulți oameni se reunesc acasă. Chiar și în structura coșului de cumpărături s-au văzut momentele festive, iar oamenii au mizat pe Freshful pentru a se asigura că au acasă gustările și băuturile preferate. Berea a fost la mare căutare, generând 77% din comenzile de băuturi alcoolice de pe Freshful în primele două săptămâni ale campionatului și, datorită livrării în condiții controlate de temperatură, a ajuns la consumatori direct rece,” a declarat Arnaud Dussaix, Consultant Strategy & Commercial Freshful by eMAG.
În primele două săptămâni de la debutul campionatului, Freshful a livrat direct la ușile suporterilor peste 30.000 de litri de bere rece, în creștere cu 25% față de perioada de dinaintea campionatului. Cel mai căutat sortiment de bere a fost berea blondă, care a reprezentat 90% din cantitatea totală de bere comandată. Cei mai mulți clienți preferă ambalajul de sticlă, ales pentru 66% din totalul volumului de bere comandat, urmat de doze cu 29%.
Freshful a creat o secțiune dedicată competițiilor din fotbal în care microbiștii pot găsi tot ce au nevoie pentru a intra în spiritul meciurilor. Clienții au comandat aproximativ 600 de steaguri, tricouri galbene și șepci. În plus, oferta a fost adaptată și în funcție de echipele cu care a concurat naționala României, iar înainte de meciul cu Belgia, oferta a cuprins atât ciocolată belgiană, cât și wafe sau bere belgiană, alături de produsele românești.
Categoria de snackuri a înregistrat, de asemenea, o creștere a comenzilor de peste 30% față de perioada de dinaintea campionatului. Alături de bere, cele mai comandate snackuri de ronțăit au fost chipsurile de cartofi și semințele albe.
Kitul suporterului a inclus, pe lângă bere și snackuri, și înghețată. Astfel, comenzile de înghețată aproape le-au egalat pe cele de bere din punct de vedere al cantității și al bugetului alocat. Cele mai comandate sortimente sunt vafele, urmate de înghețata pe băț pe bază de apă și înghețată la cornet, valoric însă, clienții aleg varianta pe care o pot împărți cu cei dragi și comandă multipack-urile de cornete și pe băț.
Companie românească fondată în 2021, Freshful by eMAG este primul hypermarket 100% online din România, și oferă clienților săi o gamă variată de peste 18.000 de produse alimentare și băuturi de larg consum, de la partenerii și producătorii locali. Freshful vine în sprijinul tuturor celor care vor să economisească timp, cu un serviciu de livrare, în aceeași zi sau programată, a unui coș complet de cumpărături săptămânale, de la fructe, legume, carne, pește, pâine proaspătă, lactate și mezeluri, la produse congelate, băuturi și articole de uz casnic. Clienții Freshful pot găsi într-un singur loc o diversitate de produse locale, internaționale, ECO și BIO, pentru o alimentație echilibrată și un stil de viață sănătos. Freshful livrează din depozitul propriu cu temperatură controlată, folosind mașini frigorifice, până la ușa clientului, 7 zile din 7.
În primii 2 ani de activitate, Freshful by eMAG a livrat peste 1,1 milioane de comenzi cu ajutorul a 400 de livratori. 3 din 4 clienți Freshful by eMAG sunt abonați ai serviciului Genius, beneficiind de livrări gratuite în funcție de valoarea comenzii și de reduceri exclusive.