eMAG lansează Fashion Shop

eMAG vine în întâmpinarea celor care vor să-și reînnoiască garderoba fără efort și lansează Fashion Shop, un nou shop-in shop cu o ofertă ce depășește un milion de produse. Odată cu noul shop-in-shop se lansează pe eMAG și brandul Trendyol, care se alătură seriei de parteneriate strategice pe care eMAG le dezvoltă. Musette, epantofi.ro sau Modivo vor completa oferta noului shop, alături de alte branduri consacrate precum Nike, Puma sau adidas. emag

„Ne propunem să le oferim clienților o experiență de cumpărare cât mai bună, astfel că am adus toate produsele de fashion și accesorii într-o singură zonă, în care navigarea este facilă și intuitivă. Dincolo de aceasta, mai mult de jumătate dintre produsele din Fashion Shop beneficiază de livrare și retur gratuit la 60 de zile cu Genius. Dorim ca noul Fashion Shop să fie destinația ideală pentru cei care vor să aducă un suflu nou în garderobă”, a declarat Simona Șahîn, Demand Director eMAG România, Bulgaria și Ungaria.

În topul celor mai cumpărate articole pentru copii, în prima jumătate a acestui an, au fost încălțămintea, echipamentele sportive și tricourile. În ceea ce îi privește pe adulți, cele mai comandate articole au fost pantofii sport, sandalele pentru femei, urmate de accesorii precum gențile. În topul preferințelor clienților s-au mai numărat bijuteriile și ceasurile, în special cele bărbătești, precum și curele.

În primele șase luni ale anului 2024, clienții eMAG au plătit, în medie, 202 lei pentru o comandă de produse fashion. Una din zece comenzi a fost achitată prin eMAG MyWallet, soluția care oferă mai multă flexibilitate și permite plata în 30 de zile, în patru sau 12 rate.

Fashion Shop este al 12-lea shop-in-shop lansat de eMAG în ultimul an. Clienții pot găsi simplu și rapid cele mai potrivite produse și oferte pentru nevoile lor și în Sports Shop, Baby Shop, Hair & Make-up Shop, Dermato Shop, Drinks & Coffee Shop, Nutrition & Vitamins Shop, Sneakers & Shoes Shop, Toys Shop, Pet Shop, Garden Shop și Christmas Shop.

La capătul celor trei ani marcați de investiții în logistică de ecommerce, tehnologie și antreprenoriat, în valoare de 3,2 miliarde de lei, grupul eMAG și-a consolidat prezența în Europa de Sud-Est, în România, Bulgaria, Ungaria și Grecia, triplând numărul comenzilor la nivel regional.

La nivelul anului 2023, eMAG România a înregistrat o cifră de afaceri 5,979 miliarde lei, în creștere cu 11% față de anul precedent. Dante International SA, compania care cuprinde eMAG România, Fashion Days România şi realizează vânzări pentru eMAG Bulgaria şi eMAG Ungaria, a înregistrat o cifră de afaceri de 7,824 miliarde de lei, în creșterecu 8,3% față de 2022.

eMAG lansează Hair & Make-up Shop
eMAG lansează Hair & Make-up Shop
eMAG lansează un nou shop-in-shop dedicat, Hair & Make-up Shop, care cuprinde peste 80.000 de produse, atât de la branduri mass-market, cât și...
eMAG lansează Pet Shop, shop-in-shop cu 75.000 de produse pentru animale
eMAG lansează Pet Shop, shop-in-shop cu 75.000 de produse pentru animale
eMAG vine în întâmpinarea iubitorilor de animale și lansează Pet Shop, un shop-in-shop online cu o gamă variată de produse pentru toate...
eMAG deschide un nou shop-in-shop online pentru un stil de viață sănătos
eMAG deschide un nou shop-in-shop online pentru un stil de viață sănătos
eMAG continuă seria magazinelor de tip shop-in-shop online și lansează  Nutrition & Vitamins Shop, dedicat vitaminelor, suplimentelor alimentare...
eMAG lansează Drinks & Coffee Shop, magazin de băuturi, vinuri și cafea cu peste 21.000 de produse
eMAG lansează Drinks & Coffee Shop, magazin de băuturi, vinuri și cafea cu peste 21.000 de produse
eMAG lansează Drinks & Coffee Shop, un concept shop-in-shop online de băuturi, vinuri și cafea, cu peste 21.000 de produse disponibile imediat...