Carrefour lansează primul cărucior inteligent din România

Carrefour România introduce, în premieră națională, Smart Cart, primul sistem de cărucioare inteligente din România. Disponibil exclusiv în hipermarketul din Corbeanca, Smart Cart funcționează precum un asistent de cumpărături integrat, care optimizează traseul în magazin, afișează produsele disponibile în magazin și valoarea coșului de cumpărături în timp real. smart cart carrefour lansare in premiera in romania

Pentru a utiliza Smart Cart, clienții trebuie să se autentifice în platforma de loialitate Act for Good, disponibilă în aplicația mobilă Carrefour. Lista de cumpărături se creează direct pe ecranul tactil al căruciorului, iar sistemul generează automat un traseu optim în magazin, indicând locația fiecărui produs. Mai departe, fiecare articol scanat este afișat instantaneu pe ecranul căruciorului, alături de preț, pentru vizibilitate crescută. De asemenea, în cazul în care clienții au nevoie de asistență, pot solicita ajutor printr-un buton dedicat. Datorită funcției de geolocalizare, personalul poate interveni rapid, identificând exact poziția utilizatorului.

„Smart Cart este un pas major în strategia noastră de digitalizare a experienței din magazin și o dovadă a angajamentului Carrefour pentru inovație în beneficiul clientului. Am lansat acest proiect pilot în hipermarketul Corbeanca cu 40 de dispozitive, iar de la debut și până în prezent, peste 3.500 de clienți au utilizat deja Smart Cart, demonstrând astfel interesul crescut pentru acest sistem care face cumpărăturile mai rapide și mai eficiente. Credem că acesta este începutul unei transformări importante, în care tehnologia și experiența în magazin funcționează împreună”, declară Fabrice Gratien Besson, Director Securitate, Calitate și Case în cadrul Carrefour România.

Un alt avantaj este eficiența procesului de achiziție. La finalizarea cumpărăturilor, căruciorul generează un cod de bare care se scanează rapid la casa de marcat. Toate produsele adăugate sunt descărcate automat în sistem, iar plata se poate efectua rapid. Smart Cart este compatibil și cu platformele de livrare Bringo și Glovo, oferind o integrare extinsă cu ecosistemul omnichannel Carrefour, atât pentru clienții care preferă cumpărăturile în magazin, cât și pentru cei care optează pentru soluțiile de livrare rapidă.

Designul căruciorului a fost gândit ergonomic, astfel încât produsele să poată fi așezate direct în sacoșe sau cutii reutilizabile. Cu o capacitate de transport de până la 180 kg, o autonomie de 18 ore și un timp de încărcare de șase ore, căruciorul poate susține un flux constant de utilizatori pe parcursul întregii zile.

Carrefour operează în România prin trei entități juridice principale - Carrefour România S.A., Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A. - și gestionează peste 450 de magazine în 113 orașe. Compania susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Grădina Noastră și Poftim Brânză Românească. Platforma Act For Good transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social. Fiecare sesiune de shopping le poate aduce utilizatorilor puncte de loialitate, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.

AFG
Cum arată cumpărătorul Act for Good, la patru ani de la lansarea programului
Integrată în aplicația mobilă Carrefour, comunitatea Act for Good reunește în prezent peste trei milioane de utilizatori la patru ani de la...
Carrefour reduce preturile campanie consumator cos cumparaturi
Carrefour extinde programul strategic de reducere a prețurilor până la finalul lunii aprilie
Carrefour România continuă programul strategic de reducere a prețurilor pe termen lung și adaugă 500 de noi produse, oferindu-le clienților...
carrefour
Cora Lujerului devine istorie. Magazinul, redeschis sub brandul Carrefour
Carrefour România marchează finalizarea procesului de integrare a hipermarketului Lujerului din București, în cadrul centrului comercial...
program reducere prețuri carrefour Minus la suta
Carrefour prelungește programul „Minus la sută” și extinde lista produselor cu preț redus
La trei luni de la lansarea programului unic de reducere a prețurilor pentru a combate inflația, Carrefour România prelungește inițiativa...
Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour România își continuă expansiunea și inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an, la Arad. Magazinul este situat pe Calea...
Carrefour rezultate financiare raportate la 9 luni
Carrefour introduce o campanie națională aniversară cu mii de produse la cel mai mic preț garantat
Cu ocazia împlinirii a 22 de ani de activitate în România, Carrefour lansează o campanie națională în care mii de produse vor fi regăsite la...