Bringo Mall, peste 6.400 de comenzi în șase luni de la lansare. Valoarea medie a unei comenzi este de 340 lei

La șase luni de la lansare, Bringo anunță rezultatele serviciului Bringo Mall, dezvoltat sub conceptul „O comandă, mai multe magazine, o singură livrare”. Astfel, peste 6.400 de comenzi au fost înregistrate de la lansarea Bringo Mall, valoarea medie a unei comenzi fiind de 340 lei. Comenzile includ, de obicei, produse din cel puțin două magazine, maximul fiind bifat de cinci magazine într-o singură comandă.  Bringo Mall, peste 6.400 de comenzi în șase luni de la lansare. Valoarea medie a unei comenzi este de 340 lei

Lansat în decembrie 2023, Bringo Mall este un serviciu care le oferă clienților posibilitatea de a cumpăra din mai multe magazine listate în aplicație, din cadrul unui centru comercial. Indiferent de specificul magazinelor, clienții se pot bucura de cumpărături rapide printr-o singură comandă și cu costul unei singure livrări. În prezent, sunt 30 de orașe în care serviciul Bringo Mall este disponibil, cu 48 de malluri din cadrul cărora clienții pot comanda, beneficiind de aceleași prețuri și oferte promoționale ca în magazine.

Conform unui studiu iSense, clienții care comandă recurent online doresc să aibă posibilitatea de a plasa o singură comandă din mai multe magazine, simplificându-și astfel cumpărăturile. Nevoile de cumpărare ale clienților sunt diverse și complexe, iar un singur magazin sau o singură aplicație nu pot satisface toate aceste nevoi, deoarece ar implica multiple comenzi din aceeași aplicație sau din aplicații diferite, ceea ce ar crește costurile de livrare și necesită sincronizarea mai multor livrări.

Studiul realizat de Bringo în august 2023 atestă nevoia clienților pentru o aplicație „all inclusive”, prin care să poată comanda din mai multe magazine fără a utiliza mai multe aplicații, iar Bringo Mall a apărut ca o soluție pentru nevoile acestora de cumpărare: fie că este vorba de hipermarket, farmacii, hrană pentru animalele de companie, produse de frumusețe sau jucării, totul se rezolvă prin plasarea unei singure comenzi, dar plătind o singură taxă de livrare. De altfel, Bringo Mall se poziționează drept cea mai mare inovație din sectorul e-commerce din România, fiind singurul jucător din industrie care oferă acest tip de serviciu.

Rezultatele înregistrate de Bringo Mall la șase luni de la lansare 

  • Peste 6.400 de comenzi înregistrate de la lansarea Bringo Mall
  • Peste 3.800 de clienți unici au plasat comenzi prin Bringo Mall
  • 340 lei este valoarea medie a unei comenzi din Bringo Mall
  • Comenzile includ, de obicei, produse din minim 2 magazine, maximul înregistrat fiind de 5 magazine într-o singură comandă
  • Ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate a fost 22 decembrie, chiar în prima lună de lansare a serviciului
  • După București, top 5 orașe cu cele mai multe comenzi sunt: Sibiu, Galați, Brașov, Cluj și Constanța
  • Cele mai frecvente combinații de comenzi sunt: Market + Farmacie și Market + PetShop, urmate de Market + Jucării, Bacanie, Dulce, Home&Deco și Librărie
  • Cea mai mare comandă (din punct de vedere al valorii) a fost de 3.408 lei
  • Cea mai mare comandă (din punct de vedere al numărului de produse) a inclus 51 de produse unice

„Chiar de la lansarea sa pe piața de e-commerce, Bringo Mall a avut ca obiectiv principal satisfacerea nevoilor de cumpărături ale clienților. Pentru că tehnologia este acum puternic înrădăcinată în modul în care oamenii își fac cumpărăturile, ne-am dorit să le oferim utilizatorilor Bringo posibilitatea de a avea un serviciu complet. Lansarea Bringo Mall a însemnat o noutate pentru România, clienții având posibilitatea de a acoperi mai multe nevoi de cumpărături cu o singură comandă. Mai mult, ei economisesc bani prin plata unei singure taxe de livrare, indiferent de numărul de magazine din care aleg să cumpere. La șase luni de la lansare, ne bucurăm că serviciul a fost adoptat de numeroși utilizatori, iar prioritățile noastre pentru perioada următoare sunt extinderea serviciului Bringo Mall în mai multe orașe și centre comerciale, pentru a-l face accesibil unui număr cât mai mare de clienți. Totodată, ne propunem să extindem categoriile de produse prin colaborarea cu mai mulți comercianți, pentru a le oferi clienților o gamă cât mai variată de opțiuni”, a declarat Florina Dobre, CEO Bringo Romania.

Inițiativa Bringo Mall a fost desemnată câștigătoare de specialiști din industria de retail & FMCG la categoria Best Digital Initiative la Progresiv Awards 2024.Conform studiilor realizate de Bringo, acest serviciu este unic și la nivel european, neexistând un alt serviciu similar de app-delivery în regiune.

Bringo este o aplicație de cumpărături online, unde poți găsi tot ce ai nevoie - de la legume și fructe, până la echipament sportiv și cărți din cele peste 200 de magazine partenere - în total, peste 90 000 de produse cu mai multe opțiuni de livrare: livrare rapidă, planificată în aceeași zi sau serviciul Click&Collect. Beneficiul major pe care îl are aplicația Bringo față de alte platforme este serviciul de personal shopper. Ai o persoană dedicată pentru comanda ta care face cumpărăturile pentru tine așa cum le-ai face tu, îți permite să modifici în timp real lista de cumpărături și îți oferă alternative pentru produsele indisponibile. Bringo este disponibilă în peste 37 de orașe din România, dar și în alte două țări, prin Bringo International.

Auchan își consolidează prezența în online și se listează pe Bringo
Auchan își consolidează prezența în online și se listează pe Bringo
Bringo, prima platforma românească specializată în cumpărături online personalizate și livrare rapidă la domiciliu, și Auchan, unul dintre...
Bringo, noi features și șase milioane de comenzi la final de an
Bringo, noi features și șase milioane de comenzi la final de an
Piaţa de comerţ digital a înregistrat un ritm mai lent de creștere în anul 2022, comparativ cu anii precedenți, însă, totodată, a devenit...
Un nou parteneriat strategic în piața de delivery: Penny se listează pe Bringo
Un nou parteneriat strategic în piața de delivery: Penny se listează pe Bringo
Bringo, platforma specializată în cumpărături online și livrare la domiciliu, și discounterul german Penny, unul dintre cei mai activi...
Bringo atinge 5 milioane de comenzi în cei 5 ani de la lansare
Bringo atinge 5 milioane de comenzi în cei 5 ani de la lansare
Platforma Bringo a atins pragul de 5 milioane de comenzi, peste 10 milioane de accesări și 750.000 de mesaje lăsate în aplicație de utilizatori...