Cătălin Samara pleacă de la conducerea Bringo

Bringo, platforma de e-grocery lansată în 2015 în România, anunță plecarea lui Cătălin Samara de la conducerea companiei și numirea Florinei Dobre în rolul de CEO al Bringo România. Cătălin Samara pleacă de la conducerea Bringo

Cătălin Samara a preluat conducerea Bringo în 2017, platforma având listați în prezent peste 300 de vendori printre care și unii dintre cei mai importanți retaileri alimentari: Carrefour, Penny, Cora, Auchan. În cadrul mandatului lui Cătălin Samara, Bringo s-a extins în Maroc și Belgia și a dezvoltat licențe de tip “white label” pentru alte regiuni ale globului interesate să dezvolte o aplicație de e-commerce. „

„La Bringo, am fost incredibil de norocos să lucrez cu o echipă profesionistă și dedicată, căreia i se datorează creșterea stabilă și expansiunea platformei. Decizia de a renunța la poziția de CEO a fost mai degrabă un pas firesc pentru obiectivele pe care mi le-am propus la nivel personal, însă sunt încrezător că Bringo se bucură de expertiza unei echipe puternice” a declarat Cătălin Samara.

Florina a ocupat roluri de management în cadrul Vodafone România, ultima poziție ocupată fiind cea de Customer Operations Support Director. În tot acest timp, a gestionat proiecte strategice precum transformare digitală, automatizare de procese, transformare canale de vânzare la distanță, management de proiect și gestionarea riscului. În 2019 s-a alăturat echipei Carrefour România, în rolul de Director de Operațiuni și Experiență Clienți (Customer Operations and Expericence).

„Îi mulțumim lui Cătălin pentru viziunea de care a dat dovadă în timpul mandatelor sale în calitate de CEO. Îi urăm, în același timp, bun-venit Florinei Dobre în rolul de CEO Bringo România. Florina este un profesionist desăvârșit, cu experiență în telecomunicații și retail, transformare digitală și cu o viziune orientată spre oameni, clienți și echipele pe care le-a condus până în prezent. Bringo este un jucător important în piața de e-grocery, o piață cu o dinamică foarte interesantă. Diversitatea vendorilor pe care îi avem listați în aplicație și scalabilitatea afacerii la nivel internațional, împreună cu o echipă puternică de conducere ne ajută să răspundem pozitiv acestei dinamici în segmentul de e-grocery”, susțin reprezentanții companiei.

Bringo este o aplicație de cumpărături online, unde clienții pot găsi peste 90.000 de produse de la 300 de magazine partenere, cu mai multe opțiuni de livrare: în 30 sau 90 minute, livrare planificată în aceeași zi sau serviciul Click&Collect. Beneficiul major pe care îl are aplicația Bringo față de alte platforme este serviciul de personal shopper. Bringo este disponibilă în peste 37 de orașe din România, dar și în alte două țări, prin Bringo International.
 

Florina Dobre CEO Bringo despre anul 2025, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Florina Dobre, Bringo: Indiferent de context, cred în adaptabilitate și business etic
După un an plin de provocări, adaptabilitatea și inovația au devenit esențiale pentru a răspunde presiunii economice, schimbărilor în...
Florina Dobre_CEO Bringo bringo cumparaturi online fcmg 2024 comenzi livrate vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Bringo a depășit 1,6 milioane de comenzi în 2024
Bringo, primul serviciu de livrare rapidă a cumpărăturilor online prin personal shopper din România, analizează principalele tendințe care au...
sticla SGR colectare si reciclare pet ambalaje cu sigla sgr. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Bringo și Carrefour lansează primul serviciu de colectare a ambalajelor cu garanție SGR
Bringo, primul serviciu de livrare rapidă a cumpărăturilor online prin personal shopper din România, și retailerul francez Carrefour România...
Florina Dobre_CEO Bringo bringo cumparaturi online fcmg 2024 comenzi livrate vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Bringo depășește pragul de un milion de comenzi livrate în 2024
Bringo, primul serviciu de livrare rapidă a cumpărăturilor online prin personal shopper din România, trece pragul de un milion de comenzi livrate...
Bringo Mall, peste 6.400 de comenzi în șase luni de la lansare. Valoarea medie a unei comenzi este de 340 lei
Bringo Mall, peste 6.400 de comenzi în șase luni de la lansare. Valoarea medie a unei comenzi este de 340 lei
La șase luni de la lansare, Bringo anunță rezultatele serviciului Bringo Mall, dezvoltat sub conceptul „O comandă, mai multe magazine, o...
Bringo lansează Bringo Mall - o singură comandă și taxă de livrare, mai multe magazine
Bringo lansează Bringo Mall - o singură comandă și taxă de livrare, mai multe magazine
Bringo România, platformă dedicată cumpărăturilor online personalizate și livrărilor rapide, lansează Bringo Mall, un serviciu disponibil...