Cătălin Samara pleacă de la conducerea Bringo
Bringo, platforma de e-grocery lansată în 2015 în România, anunță plecarea lui Cătălin Samara de la conducerea companiei și numirea Florinei Dobre în rolul de CEO al Bringo România.
Cătălin Samara a preluat conducerea Bringo în 2017, platforma având listați în prezent peste 300 de vendori printre care și unii dintre cei mai importanți retaileri alimentari: Carrefour, Penny, Cora, Auchan. În cadrul mandatului lui Cătălin Samara, Bringo s-a extins în Maroc și Belgia și a dezvoltat licențe de tip “white label” pentru alte regiuni ale globului interesate să dezvolte o aplicație de e-commerce. „
„La Bringo, am fost incredibil de norocos să lucrez cu o echipă profesionistă și dedicată, căreia i se datorează creșterea stabilă și expansiunea platformei. Decizia de a renunța la poziția de CEO a fost mai degrabă un pas firesc pentru obiectivele pe care mi le-am propus la nivel personal, însă sunt încrezător că Bringo se bucură de expertiza unei echipe puternice” a declarat Cătălin Samara.
Florina a ocupat roluri de management în cadrul Vodafone România, ultima poziție ocupată fiind cea de Customer Operations Support Director. În tot acest timp, a gestionat proiecte strategice precum transformare digitală, automatizare de procese, transformare canale de vânzare la distanță, management de proiect și gestionarea riscului. În 2019 s-a alăturat echipei Carrefour România, în rolul de Director de Operațiuni și Experiență Clienți (Customer Operations and Expericence).
„Îi mulțumim lui Cătălin pentru viziunea de care a dat dovadă în timpul mandatelor sale în calitate de CEO. Îi urăm, în același timp, bun-venit Florinei Dobre în rolul de CEO Bringo România. Florina este un profesionist desăvârșit, cu experiență în telecomunicații și retail, transformare digitală și cu o viziune orientată spre oameni, clienți și echipele pe care le-a condus până în prezent. Bringo este un jucător important în piața de e-grocery, o piață cu o dinamică foarte interesantă. Diversitatea vendorilor pe care îi avem listați în aplicație și scalabilitatea afacerii la nivel internațional, împreună cu o echipă puternică de conducere ne ajută să răspundem pozitiv acestei dinamici în segmentul de e-grocery”, susțin reprezentanții companiei.
Bringo este o aplicație de cumpărături online, unde clienții pot găsi peste 90.000 de produse de la 300 de magazine partenere, cu mai multe opțiuni de livrare: în 30 sau 90 minute, livrare planificată în aceeași zi sau serviciul Click&Collect. Beneficiul major pe care îl are aplicația Bringo față de alte platforme este serviciul de personal shopper. Bringo este disponibilă în peste 37 de orașe din România, dar și în alte două țări, prin Bringo International.