Bringo lansează un program de loialitate cu extra-beneficii

Bringo, primul serviciu de livrare rapidă a cumpărăturilor online prin personal shopper din România, care gestionează zilnic 4.000 de comenzi în peste 35 de orașe, lansează un program de loialitate care transformă experiența de cumpărare într-un proces continuu de recompensare. Bringo lansează un program de loialitate cu extra-beneficii. Pentru detalii, accesați revistaprogresiv.ro

„Pe lângă beneficii funcționale precum discounturi, livrarea gratuită sau dublarea garanției pentru ambalajele SGR returnate chiar de la ușă, Bringo YOU propune o serie de beneficii care le permit clienților să se bucure mai mult de timpul pe care îl câștigă când comandă cu Bringo. Astfel, aceștia pot accesa oferte cu livrare gratuită sau preluarea ambalajelor SGR, prin Carrefour, dar și reduceri la experiențe, cărți audio, bilete la muzeu sau chiar servicii medicale”, spune Florina Dobre, CEO Bringo.

Bringo YOU aduce beneficii directe, corelate cu stilul de viață al utilizatorilor, fără înscrieri sau costuri recurente

Structurat pe patru niveluri – Bronze, Silver, Gold și Platinum – programul de loializare Bringo YOU le oferă utilizatorilor avantaje directe, precum livrarea gratuită, dublarea garanției pentru ambalajele SGR colectate odată cu livrarea comenzilor din Carrefour, reduceri, acces la produse și experiențe speciale sau chiar posibilitatea de a direcționa o parte dintre beneficii către cauze sociale.

Parteneriatele cu branduri locale precum Voxa, Regina Maria, Complice.ro sau Museum of Senses completează experiența, adăugând beneficii care se potrivesc profilului de cumpărare: de la articole utile sau produse cadou, până la titluri editoriale sau activități experiențiale inedite.

Bringo YOU continuă o experiență deja centrată pe eficiență și personalizare

Cu peste 1,6 milioane de comenzi livrate anual și o rețea extinsă de personal shopperi în peste 35 de orașe din România, Bringo și-a consolidat poziția în viețile cotidiene ale celor care vor să primească cumpărăturile rapid, simplu și cu atenție la detalii.

Datele platformei confirmă faptul că utilizatorii vor cumpărături inteligente, fiind atenți la prețuri, la conținutul coșului și la optimizarea bugetului: 4 din 5 comenzi includ produse aflate la promoție, iar aproape jumătate dintre ele conțin produse bio sau fără zahăr. Mai mult de 80% dintre comenzi includ produse alimentare și produse fresh precum legume, fructe sau verdețuri românești.

Primele două luni de funcționare a programului de loializare indică o activare constantă și naturală a beneficiilor: livrarea gratuită și facilitățile legate de returul ambalajelor SGR se numără printre cele mai accesate funcționalități, cu o rată de utilizare de peste 80%.

Aproape 20% dintre clienți se află deja la nivelul Silver, Gold sau Platinum

Bringo YOU este deja disponibil pentru toți utilizatorii Bringo activi și funcționează fără efort suplimentar din partea acestora. Este un mecanism care valorifică rutina de cumpărare, o face mai eficientă și mai profitabilă și oferă înapoi beneficii concrete pentru timpul și încrederea investite în fiecare comandă.

În primele 2 luni de funcționare, aproape 1 din 5 clienți activi se află deja într-unul dintre nivelurile superioare ale programului.

„Avem peste 300.000 beneficii alocate programului de fidelizare și le vom extinde inclusiv prin noi parteneriate. Ne dorim să completăm experiența clienților care integrează comanda la Bringo în stilul lor de viață și se pot bucura nu doar de mai mult timp pentru ce contează pentru ei, ci și de extra avantaje  pe care le primesc fără să depună vreun efort suplimentar. De exemplu, avem beneficii dedicate precum dublarea garanției la colectarea ambalajelor cu marcaj SGR, oferit clienților Gold și Platinum cu sprijinul Carrefour, partenerul nostru principal”, explică Florina Dobre.

Bringo este o aplicație de cumpărături online disponibilă în peste 35 de orașe din România și lider național pe segmentul eGroceries. Platforma oferă acces la peste 90.000 de produse din peste 200 de magazine partenere, cu opțiuni multiple de livrare și serviciul unic de Personal Shopper.

Comerțul cu amănuntul, deschis la asumarea de riscuri în căutarea de noi oportunități
Studiu: Magazinele fizice, cele mai expuse în lupta inegală cu platformele internaționale de comerț online
Opt din zece firme de retail românești se așteaptă ca activitatea să le fie afectată de platformele internaționale de comerț online în...
eAWB versiunea integral inteligenta artificiala AI
Marketplace-ul de curierat eAWB lansează o versiune construită integral cu AI
eAWB, marketplace de servicii de curierat, a lansat o nouă versiune construită integral cu inteligență artificială (AI). Obiectivul noii...
Raluca Micu, noul Deputy General Manager al TOKEN Financial Technologies România. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Raluca Micu, noul Deputy General Manager al TOKEN Financial Technologies România
TOKEN Payment Services (TOKEN), companie fintech autorizată de Banca Națională a României ca instituție de plată și parte a Token Financial...
Studiu: Peste un sfert dintre români au redus semnificativ cheltuielile online. Detalii pe revistaprogresiv.ro
EuPlătesc.ro integrează Visa Click to Pay, soluția care poate crește vânzările online ale retailerilor cu până la 30%
EuPlătesc.ro, unul dintre principalii procesatori de plăți din România, a adăugat în portofoliul său soluția de plată Visa Click to Pay,...