Blugento, afaceri de 1 milion de euro și platformă eCommerce B2B

Blugento, companie clujeană specializată în furnizarea de soluții de eCommerce, a înregistrat anul trecut dublarea cifrei de afaceri, la peste 1 milion de euro. Evoluția are loc în contextul accelerării procesului de transformare digitală a companiilor, pe fondul creșterii industriei de eCommerce în ultimul an. Blugento, afaceri de 1 milion de euro și platformă eCommerce B2B

Digitalizarea este principala tendință a anului 2021, tot mai multe companii înțelegând necesitatea extinderii prezenței în online, ca o consecință a pandemiei de COVID-19. În acest context, Blugento lansează o platformă proprie eCommerce B2B, dedicată segmentului corporate, ce presupune vânzarea de produse și servicii pentru companii.

„20% din totalul tranzacțiilor efectuate anul trecut pe platforma Blugento au fost făcute de companii. Ne așteptăm la o dublare a numărului de tranzacții B2B anul acesta, atât pe fondul atragerii de noi clienți pe acest segment, dar și ca urmare a utilizatorilor platformei eCommerce B2B. La nivel general, ne așteptăm la o creștere a vânzărilor către companii, pe măsură ce tot mai multe businessuri migrează în online”, spune Sandu Băbășan, CEO Blugento, estimând, pentru anul în curs, o creștere de peste 50% a cifrei de afaceri față de anul anterior.

Noua platformă eCommerce destinată vânzărilor online de produse și servicii către segmentul B2B se adresează companiilor care au în plan creșterea cifrei de afaceri, prin parteneriate B2B și, în special, companiilor de distribuție și producătorilor care își doresc să păstreze relația directă cu piața sau o relație foarte organizată și digitalizată cu revânzătorii.

Noua platformă eCommerce B2B Premium a fost dezvoltată în 12 luni și acoperă toate nevoile pentru activitatea de vânzare B2B desfășurată online:

- Acces autentificat - doar clienții care au un contract activ cu sellerii au acces la catalogul de produse al magazinelor;
- Grupuri clienți & prețuri de grup - organizarea clienților în funcție de tipul acestora, având acces preferențial la prețuri și termene de livrare;
- Modul ofertare - clienții pot adăuga în coș comenzile pe care le pregătesc, după care pot solicita o ofertă personalizată;
- Integrare ERP, WMS & CRM cu peste 75 soluții populare din România.

Pe lângă funcționalitățile menționate anterior, Blugento B2B beneficiază de toate funcționalitățile Blugento standard: plata cu cardul cu toți procesatorii din România, livrare și self-AWB prin curierii populari din România, integrare eMAG și, desigur, toate funcțiile standard populare în eCommerce. Platforma eCommerce B2B este disponibilă pe bază de abonament lunar la costul de 399 de euro, care include licența de utilizare a platformei, hosting, suport tehnic și asistență.

Blugento este o companie clujeană, specializată în furnizarea de soluții de eCommerce bazate pe platforma Magento, cea mai populară platformă de comerț electronic din întreaga lume. Implementarea platformei Blugento permite construirea unui magazin online de la zero, într-o singură zi, clienții având acces la toate funcționalitățile oferite de platforma Magento, adaptate la piața din România din punct de vedere fiscal şi legislativ. Blugento are în prezent peste 400 de clienți şi oferă o gamă completă de servicii de eCommerce, necesare succesului unui magazin online: infrastructură tehnică, hosting, update-uri de securitate, integrare cu servicii de marketing, SEO și alte servicii conexe comerțului online.
 

eCommerce în România, de la sprint la jogging spre o maturizare așteptată
eCommerce în România, de la sprint la jogging spre o maturizare așteptată
Industria locală de eCommerce a ajuns în 2022 la o valoare de cca 6,3 miliarde de euro, ușor peste cea înregistrată în 2021 (6,2 miliarde de...
2023, un an de construcție pentru magazinele online, care vor pune accent pe diferențierea față de concurență
2023, un an de construcție pentru magazinele online, care vor pune accent pe diferențierea față de concurență
Magazinele online din România vor investi în 2023 în servicii de diferențiere față de concurență și vor accesa tool-uri care...
Divizia de eCommerce a Zitec, venituri duble în S1
Divizia de eCommerce a Zitec, venituri duble în S1
Divizia de eCommerce a Zitec a înregistrat în prima jumătate a anului 2022 o creștere cu peste 100% a cifrei de afaceri, comparativ cu aceeași...
Divizia de eCommerce a Zitec vizează venituri de 1,5 milioane de euro pentru anul acesta
Divizia de eCommerce a Zitec vizează venituri de 1,5 milioane de euro pentru anul acesta
Divizia de eCommerce a Zitec, lider pe piața de IT & digital marketing din România, a înregistrat în ultimul an o creștere a veniturilor de...