Alex Dobre, Zitec: Retailerii accelerează transformarea digitală cu soluții personalizate pentru a rămâne competitivi

Într-un an marcat de provocări economice și schimbări în comportamentul consumatorilor, Zitec, lider în soluții de transformarea digitală, anunță pentru prima jumătate a anului 2024 o creștere de 25% a veniturilor liniei de business Retail și Distribuție și consolidarea portofoliului de clienți cu noi proiecte de digitalizare la nivel local și european. Alex Dobre eCommerce Director Zitec

Zitec a sprijinit retailerii să își optimizeze operațiunile și să rămână competitivi prin soluții inovatoare de digitalizare, în contextul scăderii consumului și al investițiilor mai prudente. Aceste rezultate confirmă tendința de transformare digitală a jucătorilor din retail ca răspuns la obiectivele de extindere a afacerilor lor într-o piață competitivă.

În prima parte a anului 2024, consumul a fost unul precaut, iar investițiile în piață au scăzut. Mai mult, consumatorii au devenit tot mai atenți la ofertele comercianților, așteptând aceeași experiență de cumpărare atât în magazinele fizice, cât și în mediul online. În ciuda acestor provocări, având o experiență de peste 21 de ani în domeniul transformării digitale, Zitec a venit cu soluții tehnologice cu impact direct în business pentru unii dintre cei mai importanți jucători din industria de retail, care să-i ajute să rămână competitivi în contextul actual al pieței. Cu un portofoliu în continuă expansiune, Zitec a dezvoltat proiecte de digitalizare pentru branduri internaționale și locale precum: Leroy Merlin, KFC, Ivatherm, Interbrands Orbico, Sportano, Agrii, Flanco, Brico Depot, Arctic, Decathlon și eMag.

„Ne bucurăm să vedem o deschidere tot mai mare către transformarea digitală a afacerilor și către schimbările organizaționale necesare accelerării acestui proces. Dacă vorbim despre România în special, comercianții sunt bine conectați la piața globală și la cele mai recente tendințe tehnologice. Aceștia au o înțelegere foarte bună a ROI-ului rezultat din adoptarea noilor tehnologii și vedem investiții considerabile în resurse dedicate, precum departamente sau echipe de Data Analytics sau transformare digitală. Comercianții sunt de asemenea interesați de soluțiile bazate pe A.I. care contribuie la automatizarea și personalizarea interacțiunilor, oferind consumatorilor răspunsuri rapide sau sugestii personalizate în timp real”, afirmă Alex Dobre, Retail & Distribution Director, Zitec.

Zitec susține retailerii în procesul de înțelegere a complexităților legate de A.I. și Data Analytics, promovând soluțiile care adresează nevoile specifice pe care aceștia le au și care produc un impact real în business. Soluțiile dezvoltate susțin partenerii de retail să rămână competitivi și ușor adaptabili în piață, indiferent de direcțiile pe care aceasta le va urma în următorii ani.

De asemenea, în cadrul procesului de consultanță și dezvoltare a soluțiilor personalizate, abilitatea de a anticipa tendințele și de a inova este extrem de importantă. Astfel, expertiza echipei Zitec în domeniul retailului, combinată cu o viziune omnichannel coerentă și o strategie solidă de loializare, a fost esențială pentru succesul proiectelor pe care Zitec le-a derulat alături de comercianți. Cu această creștere a diviziei de retail, Zitec își întărește promisiunea față de comercianți că va continua să livreze cu succes soluții de transformarea digitală, susținând astfel o piață în continuă expansiune, atât pe plan local cât și internațional.

Zitec este lider în servicii de dezvoltare de software end-to-end în România și partener de încredere pentru transformarea digitală a multinaționalelor europene din peste 30 de țări. Echipele Zitec au livrat mai bine de jumătate de milion de servicii personalizate de dezvoltare de produs, alături de 750 de proiecte digitale end-to-end, pentru clienți precum eMag, Sameday, Decathlon, Leroy Merlin, Flanco, BricoDepot sau Arctic. Compania are un scor CSAT constant peste 80% și un punctaj eNPS care se situează deseori la peste 20 de puncte față de media industriei.

Zitec este una dintre puținele companii certificate Google Cloud Premier Partner, Microsoft Solution Partner – Digital & App Innovation, Microsoft Advanced Specialization – Infrastructure Migration to Azure, Amazon AWS Technology Partner, și Adobe Solution Bronze Partner. De asemenea, compania are certificările ISO:9001, ISO:27001 și CREST, fiind totodată recunoscută de către DNSC drept NIS Security Auditor.

Divizia de eCommerce a Zitec, venituri duble în S1
Divizia de eCommerce a Zitec, venituri duble în S1
Divizia de eCommerce a Zitec a înregistrat în prima jumătate a anului 2022 o creștere cu peste 100% a cifrei de afaceri, comparativ cu aceeași...
Divizia de eCommerce a Zitec vizează venituri de 1,5 milioane de euro pentru anul acesta
Divizia de eCommerce a Zitec vizează venituri de 1,5 milioane de euro pentru anul acesta
Divizia de eCommerce a Zitec, lider pe piața de IT & digital marketing din România, a înregistrat în ultimul an o creștere a veniturilor de...
Zitec și-a majorat afacerile cu 68% anul trecut
Zitec și-a majorat afacerile cu 68% anul trecut
Zitec, una dintre cele mai importante companii din piața de IT & digital marketing din România, specializată în dezvoltarea de soluții și...
Live Shopping, Direct-to-Consumer și comerțul conversațional, printre cele mai importante tendințe în e-commerce în 2022
Live Shopping, Direct-to-Consumer și comerțul conversațional, printre cele mai importante tendințe în e-commerce în 2022
Cele mai importante tendințe tehnologice din industria de e-commerce în 2022 vor include sesiunile de live-shopping, modelul de vânzare direct...