Achizițiile românilor de Black Friday: 252 lei, valoarea medie a comenzilor

Românii au cheltuit, în medie, pentru o comandă, 252 de lei în ziua de 8 noiembrie 2024, potrivit datelor înregistrate în platforma SaaS de automatizare a activităților de eCommerce easySales. Suma a fost ușor redusă față de nivelul înregistrat de Black Friday 2023, când a atins 263 de lei. Achizițiile românilor de Black Friday. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro

Ponderea plăților online a crescut, de Black Friday 2024, la 70%, față de cele două treimi care au optat pentru această modalitate de plată în 2023.

Cea mai mare comandă de Black Friday realizată prin magazinele din platformă a depășit 47.000 de lei, dublu față de nivelul maxim înregistrat în 2024, și a constat în echipamente de construcții.

Cele mai mari creșteri ale volumelor de comenzi au fost înregistrate de categoriile: hrană și accesorii pentru animale de companie (+106,9%), modă și bijuterii (+ 90,3%), electronice (+79,8%), alimente, produse de curățenie (+64,8%),piese și accesorii auto (+61,9%), echipamente pentru birou (+43,8%), echipamente sportive și pentru aer liber (+36,4%), casă și bucătărie (+23%), jocuri și jucării (+15,8%), produse farmaceutice (+11,6%).

Comparativ cu Black Friday 2023, categoriile care au înregistrat o evoluție negativă sunt cărți, reviste și ziare (-39,7%) și artă și hobby (-26%).

Comparativ cu anul 2023, volumul de comenzi înregistrate prin platforma easySales a crescut cu 30%.

Cele mai mari vânzari sunt înregistrate în București, Ilfov, Cluj, Timiș, Iași, Constanța, Brașov, Prahova, Sibiu, Dolj.

La nivel de vânzări înregistrate în alte țări, ponderea achizițiilor internaționale a crescut, de la 2% din totalul vânzărilor înregistrate în easySales, la 4,4% în acest an.

easySales este o platformă B2B lansată în aprilie 2019. Platforma a devenit populară prin serviciile cloud care conectează jucătorii din comerțul electronic cu toate sistemele externe, în doar câteva minute. Beneficiile principale sunt: gestionarea centralizată a comenzilor din multiple canale, listarea rapidă a produselor pe multiple canale de vânzare, sincronizarea stocurilor în timp real, analiza dinamică a prețurilor și a vânzărilor, traducere automată.

easySales: Perioada Valentine’s Day, 1 și 8 martie a crescut coșul de cumpărături online la 244 de lei
easySales: Perioada Valentine’s Day, 1 și 8 martie a crescut coșul de cumpărături online la 244 de lei
Românii au cheltuit, în medie, mai mult pentru comenzile online plasate între 14 februarie și 14 martie 2024, iar valoarea coșului mediu a...
easySales, comenzi în creștere cu 75% în 2023 raportat la 2022
easySales, comenzi în creștere cu 75% în 2023 raportat la 2022
Platforma SaaS de management automatizat și centralizare a activităților de eCommerce easySales a intermediat comenzi în valoare de 745,5...
easySales a ajuns la comenzi procesate de 648 milioane euro. Marketplace-urile ating 66% din total
easySales a ajuns la comenzi procesate de 648 milioane euro. Marketplace-urile ating 66% din total
Platforma SaaS de management automatizat și centralizare a activităților de eCommerce easySales a ajuns, la finalul lunii septembrie, la o...
eMAG, vânzări de 644 milioane lei de Black Friday 2022. Produsele de băcănie, cele mai cumpărate
eMAG, vânzări de 644 milioane lei de Black Friday 2022. Produsele de băcănie, cele mai cumpărate
Cea de-a 12-a ediție a Black Friday la eMAG, care a avut loc pe 11 noiembrie 2022, a adus peste 560.000 de clienți care au dorit să profite de...