easySales: Perioada Valentine’s Day, 1 și 8 martie a crescut coșul de cumpărături online la 244 de lei

Românii au cheltuit, în medie, mai mult pentru comenzile online plasate între 14 februarie și 14 martie 2024, iar valoarea coșului mediu a ajuns la 244 de lei în acest an, în creștere de la cei 207 lei înregistrați în aceeași perioadă din 2023, potrivit datelor easySales înregistrate de la magazinele din platforma proprie de eCommerce. easySales: Perioada Valentine’s Day, 1 și 8 martie a crescut coșul de cumpărături online la 244 de lei

„Românii au făcut achiziții – și, deseori, cadouri – cu o valoare semnificativ mai mare decât anul trecut, în această perioadă în care femeile și mamele au fost în prim-plan. Datele noastre arată că oamenii au achizitionat cel mai des, online, produse din categoriile Casă și bucătărie, Electronice, Artă și hobby. Imediat în afara podiumului au urmat categoriile Frumusețe și îngrijire personală, alături de Grădină și aer liber”, a declarat Ciprian Cazacu, CEO și co-fondator easySales.

Valoarea medie a coșului din perioada 14 februarie – 14 martie 2024 o depășește și pe cea a întregului an 2023, care a atins, în perioada ianuarie-decembrie, 237 de lei. Ca număr al comenzilor online înregistrate în perioada menționată, Top 10 al categoriilor de eCommerce arată astfel:

• Casă și bucătărie, 60546 
• Electronice, 48412 
• Artă și hobby, 24926 
• Frumusețe și îngrijire personală, 24459 
• Grădină și aer liber, 20839 
• Fashion și bijuterii, 15944 
• Birotică, 13051 
• Sport, 11621 
• Produse de consum și uz casnic, 9321 
• Jocuri și jucării, 8810

Începând din Valentine’s Day, până în 13 martie 2024, numărul comenzilor efectuate prin intermediul marketplace-urilor a crescut semnificativ, la 240.236, față de 159.378 cu un an înainte. Și numărul comenzilor internaționale a avut o creștere mai mult decât dublă, de la 23.038 în perioada de primăvară din 2023, la 48.636 în 14 februarie – 14 martie 2024.

easySales este o platformă B2B și un start-up în creștere rapidă, lansat în aprilie 2019. Platforma  a devenit populară prin serviciile cloud care conectează jucătorii din comerțul electronic cu toate sistemele externe, în doar câteva minute. Beneficiile principale sunt: gestionarea centralizată a comenzilor din multiple canale, listarea rapidă a produselor pe multiple canale de vânzare, sincronizarea stocurilor în timp real, analiza dinamică a prețurilor și a vânzărilor, traducere automată.

 

easySales, comenzi în creștere cu 75% în 2023 raportat la 2022
easySales, comenzi în creștere cu 75% în 2023 raportat la 2022
Platforma SaaS de management automatizat și centralizare a activităților de eCommerce easySales a intermediat comenzi în valoare de 745,5...
easySales a ajuns la comenzi procesate de 648 milioane euro. Marketplace-urile ating 66% din total
easySales a ajuns la comenzi procesate de 648 milioane euro. Marketplace-urile ating 66% din total
Platforma SaaS de management automatizat și centralizare a activităților de eCommerce easySales a ajuns, la finalul lunii septembrie, la o...
Fortech Investments intră în acționariatul easySales
Fortech Investments intră în acționariatul easySales
Fortech Investments, fond privat de investiții tip angel și partener strategic pentru start-up-uri, intră în acționariatul platformei SaaS de...
Creșterea din eCommerce s-a temperat, dar românii cheltuie mai mult
Creșterea din eCommerce s-a temperat, dar românii cheltuie mai mult
Noile obiceiuri de consum ale românilor, dar și inflația cresc cheltuiala medie pentru o singură comandă online de la 170 lei în trimestrul al...