easySales a ajuns la comenzi procesate de 648 milioane euro. Marketplace-urile ating 66% din total

Platforma SaaS de management automatizat și centralizare a activităților de eCommerce easySales a ajuns, la finalul lunii septembrie, la o valoare totală a comenzilor procesate de 648 milioane de euro. Din total, marketplace-urile au crescut la o pondere de 66%, față de 60% în 2021 și 63% în 2022. easySales a ajuns la comenzi procesate de 648 milioane euro. Marketplace-urile ating 66% din total

Magazinele care folosesc platforma easySales au generat automat, până în prezent, 4,38 milioane de facturi, 4,37 milioane de AWB-uri, iar numărul produselor listate pe marketplace-uri se apropie de 14 milioane. Dacă în 2021 produsele listate în alte limbi reprezentau 3% din total, în 2022 acestea au crescut la 7% iar, în prezent, ponderea este de 9%.  

Compania a lansat și easySales App, o extensie a platformei, concepută pentru a îmbunătăți experiența comerciantilor online. Cu funcții cheie precum gestionarea ușoară a comenzilor, generarea rapidă a etichetelor de expediere și facturarea instantanee, aplicația de mobil simplifică semnificativ procesele operaționale din eCommerce.

Platforma SaaS de management automatizat și centralizare a activităților de eCommerce este deja prezentă, în afara țării, în Bulgaria și Ungaria, iar anul acesta își va continua extinderea pe alte piețe externe. 

easySales este o platformă B2B și un start-up în creștere rapidă, lansat în aprilie 2019. Platforma  a devenit populară prin serviciile cloud care conectează jucătorii din comerțul electronic cu toate sistemele externe, în doar câteva minute. Beneficiile principale sunt: gestionarea centralizată a comenzilor din multiple canale, listarea rapidă a produselor pe multiple canale de vânzare, sincronizarea stocurilor în timp real, analiza dinamică a prețurilor și a vânzărilor, traducere automată. Soluția easySales a fost desemnată finalistă a concursului Uipath Automation Award în luna Octombrie 2021 și, în mai 2022, a devenit finalistă în programul EBRD Star Venture, dedicat dezvoltării accelerate și extinderii start-up-urilor cu potențial din Europa, ce pot să consolideze ecosistemul de eCommerce cu soluții de automatizare.

 

easySales: Perioada Valentine’s Day, 1 și 8 martie a crescut coșul de cumpărături online la 244 de lei
easySales: Perioada Valentine’s Day, 1 și 8 martie a crescut coșul de cumpărături online la 244 de lei
Românii au cheltuit, în medie, mai mult pentru comenzile online plasate între 14 februarie și 14 martie 2024, iar valoarea coșului mediu a...
easySales, comenzi în creștere cu 75% în 2023 raportat la 2022
easySales, comenzi în creștere cu 75% în 2023 raportat la 2022
Platforma SaaS de management automatizat și centralizare a activităților de eCommerce easySales a intermediat comenzi în valoare de 745,5...
Marketplace-ul Altex, deschis retailerilor cu cel puțin 300 de produse în portofoliu
Marketplace-ul Altex, deschis retailerilor cu cel puțin 300 de produse în portofoliu
Platforma SaaS de management automatizat și centralizare a activităților de eCommerce easySales integrează accesul la marketplace-ul Altex și...
Fortech Investments intră în acționariatul easySales
Fortech Investments intră în acționariatul easySales
Fortech Investments, fond privat de investiții tip angel și partener strategic pentru start-up-uri, intră în acționariatul platformei SaaS de...
Creșterea din eCommerce s-a temperat, dar românii cheltuie mai mult
Creșterea din eCommerce s-a temperat, dar românii cheltuie mai mult
Noile obiceiuri de consum ale românilor, dar și inflația cresc cheltuiala medie pentru o singură comandă online de la 170 lei în trimestrul al...
easySales integrează serviciile Packeta România în platforma de automatizare eCommerce
easySales integrează serviciile Packeta România în platforma de automatizare eCommerce
Platforma SaaS de management automatizat și centralizare a activităților de eCommerce easySales anunță că integrează în platforma proprie...