easySales a ajuns la comenzi procesate de 648 milioane euro. Marketplace-urile ating 66% din total
Platforma SaaS de management automatizat și centralizare a activităților de eCommerce easySales a ajuns, la finalul lunii septembrie, la o valoare totală a comenzilor procesate de 648 milioane de euro. Din total, marketplace-urile au crescut la o pondere de 66%, față de 60% în 2021 și 63% în 2022.
Magazinele care folosesc platforma easySales au generat automat, până în prezent, 4,38 milioane de facturi, 4,37 milioane de AWB-uri, iar numărul produselor listate pe marketplace-uri se apropie de 14 milioane. Dacă în 2021 produsele listate în alte limbi reprezentau 3% din total, în 2022 acestea au crescut la 7% iar, în prezent, ponderea este de 9%.
Compania a lansat și easySales App, o extensie a platformei, concepută pentru a îmbunătăți experiența comerciantilor online. Cu funcții cheie precum gestionarea ușoară a comenzilor, generarea rapidă a etichetelor de expediere și facturarea instantanee, aplicația de mobil simplifică semnificativ procesele operaționale din eCommerce.
Platforma SaaS de management automatizat și centralizare a activităților de eCommerce este deja prezentă, în afara țării, în Bulgaria și Ungaria, iar anul acesta își va continua extinderea pe alte piețe externe.
easySales este o platformă B2B și un start-up în creștere rapidă, lansat în aprilie 2019. Platforma a devenit populară prin serviciile cloud care conectează jucătorii din comerțul electronic cu toate sistemele externe, în doar câteva minute. Beneficiile principale sunt: gestionarea centralizată a comenzilor din multiple canale, listarea rapidă a produselor pe multiple canale de vânzare, sincronizarea stocurilor în timp real, analiza dinamică a prețurilor și a vânzărilor, traducere automată. Soluția easySales a fost desemnată finalistă a concursului Uipath Automation Award în luna Octombrie 2021 și, în mai 2022, a devenit finalistă în programul EBRD Star Venture, dedicat dezvoltării accelerate și extinderii start-up-urilor cu potențial din Europa, ce pot să consolideze ecosistemul de eCommerce cu soluții de automatizare.
![easySales: Perioada Valentine’s Day, 1 și 8 martie a crescut coșul de cumpărături online la 244 de lei](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/04/shutterstock_580499569-400x250.jpg)
![easySales, comenzi în creștere cu 75% în 2023 raportat la 2022](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/02/ciprian_cazacu_easysales_002-400x250.jpg)
![Marketplace-ul Altex, deschis retailerilor cu cel puțin 300 de produse în portofoliu](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2023/06/altex_shutterstock_2220617899-400x250.jpg)
![Fortech Investments intră în acționariatul easySales](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2023/03/easy_sales-400x250.png)
![Creșterea din eCommerce s-a temperat, dar românii cheltuie mai mult](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2022/10/shutterstock_1908264283-400x250.jpg)
![easySales integrează serviciile Packeta România în platforma de automatizare eCommerce](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2022/09/packeta_pickuppoint_2_002-400x250.png)