3 ani de Freshful: peste 2,2 milioane de comenzi și 70 de milioane de produse livrate

Freshful, hipermarketul online cu cea mai variată gamă de produse, aniversează trei ani de la lansarea de piața locală. În acest timp, a livrat direct la ușile clienților peste 2,2 milioane de comenzi ajutându-i să economisească, în total, 509 ani. Cel mai loial client Freshful a plasat 780 de comenzi, câștigând echivalentul a aproximativ 65 de zile pe care le-ar fi petrecut la cumpărături și economisind aproximativ 28.000 lei datorită abonamentului Genius cu livrare gratuită și campaniilor promoționale. Freshful by eMAG a depășit pragul de 100.000 de clienți. Care este bugetul lunar pentru alimente

Încă de la lansare, Freshful și-a asumat misiunea de a lua de pe umerii clienților grija cumpărăturilor, iar pentru a deveni un partener de încredere a investit constant în tehnologie și în diversificarea gamei de produse disponibile în platformă. În prezent, Freshful livrează cumpărăturile de alimente proaspete în 47 de localități din Ilfov, în București și în Ploiești și a crescut numărul de comenzi plasate de clienți se apropie de 3 pe lună.

„Timpul liber trebuie împărțit foarte atent între activitățile de recreere, familie și micile proiecte personale care aduc bucurii, dar realitatea este că există și o serie de activități care nu aduc neapărat nicio satisfacție, dar care trebuie rezolvate tot în acel interval, cum sunt și cumpărăturile. Mai ales pe măsură ce familia crește, timpul pare că se contractă, iar noi, la Freshful ne-am asumat misiunea de prelua corvoada cumpărăturilor, ajutându-ne clienții să câștige timp și să economisească și bani. De la an la an, numărul de comenzi pe care le-am livrat a crescut cu peste 60%, iar încrederea clienților ne onorează și ne motivează să continuăm să inovăm pentru a le fi de ajutor. Totodată, acum lucrăm intens la un proiect dedicat colectării de sticle prin SGR, pe care mizăm pentru a oferi și mai multă flexibilitate clienților,” a declarat Tudor Mihăilescu, General Manager Freshful.

În 3 ani, Freshful a livrat aproape 18 milioane de litri de apă, cantitate suficientă pentru a umple 8 bazine olimpice și peste 5.500 de tone de fructe și legume
Pentru a livra produsele direct la domiciliul clienților, mașinile din flota Freshful, care au trei zone de temperatură controlată, au parcurs o distanță suficientă pentru a face ocolul Pământului de 384 de ori. Aproape nelipsită din comenzile clienților, cantitatea de apă livrată de Freshful echivalează cu cea care ar umple aproape 7,56 bazine olimpice, însă printre cele mai comandate de produse sunt și specialitățile internaționale, iaurtul simplu, mezelurile de porc feliate și fructele exotice. Sacoșele au fost îngreunate și de cele peste 2.500 de tone de fructe și 3.000 de tone de legume livrate de acasă.

Cea mai grea comandă Freshful pentru un singur client: 1.212 kg

Pe măsură ce clienții se obișnuiesc cu noul mod de a planifica cumpărăturile de alimente proaspete, se observă o creștere a valorii și a frecvenței. În prezent, clienții fideli plasează aproximativ 2,5 comenzi pe lună, cu o valoare medie de 350 de lei. Cele mai multe comenzi sunt livrate în București, în sectoarele 1,3 și 6, iar alături de alimente proaspete sunt la mare căutare și detergenții și produsele pentru îngrijirea casei, alături de produsele cosmetice.

Recordul pentru cea mai grea comandă este deținut de un client din sectorul 4 care a primit o comandă de 1.212 kg, iar podiumul este completat de o comandă a unui client din Mogoșoaia, cu 481 kg livrate, și de un client din sectorul 1, cu o comandă de 470 kg. Din punct de vedere valoric, în ultimul an, cea mai mare comandă a fost de 11.000 lei și a inclus produse din peste 12 categorii, cu produse precum detergenți, scutece, zahăr, ulei.

Momente cheie din evoluția Freshful

2022: lansarea secțiunii Save Me

Chiar din primul an de activitate, Freshful a introdus inițiativa care vizează reducerea risipei alimentare, lansând categoria Save Me care le permite clienților să comande produse care sunt mai aproape de termenul de expirare, la prețuri reduse. Datorită acestei secțiuni, de la lansare, clienții au salvat 330 de tone de alimente, economisind, în medie, 81 de lei pe comandă, beneficiind de o reducere de aproximativ 30% pentru produsele din această categorie.

• 2023: secțiunea de rețete

Pentru a ajuta clienții să găsească inspirația pentru mesele lor, Freshful a lansat secțiunea de rețete, care acum depășește 500 de opțiuni. Multe dintre ele cuprind secretele unor bucătari apreciați, printre care și chef Radu Dumitrescu. Cea mai comandată rețetă din ultimul an este Fajitas de pui, iar alte rețete apreciate includ Toast cu avocado și brânză feta, Toast cu avocado și somon, Somon cu legume la cuptor și Spaghete carbonara.

• 2024: Piața cu Freshful, o piață mai simplă

Pentru a facilita accesul clienților la produse locale de la mici producători, Freshful a lansat conceptul „Piața cu Freshful”. Acesta reunește într-un singur loc produse autentice și de calitate, multe dintre ele făcute de cei peste 1.200 de mici producători parteneri, dintre care 45 s-au alăturat Freshful în ultimul an. Printre cele mai căutate produse din această categorie se numără Zacusca Răzvan Idicel, Ouă Eggcellent, Legume din Grădina Angelei și Tomahawk de la Carne și Sare.

În cadrul săptămânii aniversare, Freshful a pregătit o selecție specială de oferte care acoperă toate categoriile de produse. Clienții se pot bucura de reduceri la cele mai populare articole, disponibile până pe 27 octombrie.

Companie românească fondată în 2021, Freshful by eMAG este primul hypermarket 100% online din România, și oferă clienților săi o gamă variată de produse alimentare și băuturi de larg consum, de la partenerii și producătorii locali. Freshful vine în sprijinul tuturor celor care vor să economisească timp, cu un serviciu de livrare, în aceeași zi sau programată, a unui coș complet de cumpărături săptămânale, de la fructe, legume, carne, pește, pâine proaspătă, lactate și mezeluri, la produse congelate, băuturi și articole de uz casnic. Clienții Freshful pot găsi într-un singur loc o diversitate de produse locale, internaționale, ECO și BIO, pentru o alimentație echilibrată și un stil de viață sănătos. Freshful livrează din depozitul propriu cu temperatură controlată, folosind mașini frigorifice, până la ușa clientului, 7 zile din 7.

În primii 3 ani de activitate, Freshful by eMAG a livrat peste 2, 2 milioane de comenzi și peste 70 de milioane de produse, economisind pentru clienții lor peste 4 milioane de ore.

Freshful by eMAG, comenzi de Paște cu 16% mai multe decât în anul anterior
Freshful by eMAG, comenzi de Paște cu 16% mai multe decât în anul anterior
Pregătirile pentru Paște au fost făcute online, iar Freshful by eMAG, primul hypermarket 100% online, a înregistrat cu 16% mai multe comenzi...
Freshful by eMAG a livrat 29,6 milioane de produse și a avut o creștere a vânzărilor de peste 119% în 2023
Freshful by eMAG a livrat 29,6 milioane de produse și a avut o creștere a vânzărilor de peste 119% în 2023
În 2023, oamenii s-au orientat mai mult către cumpărăturile online și au ales să pună în coș o diversitate mai mare de produse, inclusiv...
Freshful by eMAG a livrat peste 38 de milioane de produse în doi ani
Freshful by eMAG a livrat peste 38 de milioane de produse în doi ani
Freshful by eMAG, primul hipermarket 100% online din România, a atins pragul de peste 1,1 milioane de livrări în primii doi ani de la intrarea pe...
Un an de Freshful by eMAG: 10 milioane de produse vândute și peste 55.000 de clienți
Un an de Freshful by eMAG: 10 milioane de produse vândute și peste 55.000 de clienți
Lansat în 2021 cu o investiție de peste 5 milioane de euro în tehnologie, operațiuni și depozit propriu frigorific, Freshful, primul...