Sezamo lansează serviciul Delivery Express
Supermarketul online Sezamo lansează Delivery Express, serviciul de livrare în 2 ore, disponibil pentru patru zone din București și Ilfov. Cele patru zone cu livrare accelerată sunt Voluntari - Tunari, Dobroești - Pantelimon, Otopeni - Băneasa și Ștefănești - Afumați - Găneasa, mai exact în Odăile, Otopeni, Tunari, Voluntari, Ștefăneștii de Jos, Ștefăneștii de Sus, Afumați, Șindrilița, Pădurea Băneasa, Vatra Nouă, Cartierul Henri Coandă, Pipera, Cartierul Andronache, Pantelimon.
Serviciul Express Delivery este disponibil zilnic, între orele 09:00 - 21:00, și este gratuit pentru clienții Sezamo Premium în limita a patru comenzi pe lună.
„Lucrăm în fiecare zi pentru a ne îmbunătăți serviciile și pentru a oferi soluții la necesitățile și cererile clienților noștri. Două aspecte importante au fost confortul și accesul la produsele de calitate, ultra proaspete, nu doar cele standard din hipermarket și piețe, dar și de la micii artizani și farmacii, astfel că am găsit o cale de a ne mișca mai rapid prin traficul din București și Ilfov. Dincolo de rapiditate, vorbim despre fructe și legume proaspăt culese, care ajung în 5 ore de la recoltare direct în farfurie, dar și despre confort. Cu livrarea în două ore și intervalul de 15 minute, un serviciu unic în România, produsele vor ajunge la clienți în mai puțin timp decât le-ar lua să se ducă fizic la supermarket, să facă efectiv cumpărăturile și să revină acasă”, a declarat Gabril Makki, CEO Kifli.hu și Sezamo.
„Prospețimea și acuratețea livrărilor noastre fac experiența clienților să fie perfectă. Avem cel mare NPS din industrie, 83, pe când alți jucători din piață greu ating astfel de valori, ceea ce ne motivează în fiecare zi să fim din ce în ce mai buni. 98,5% dintre comenzi sunt complete, fără produse lipsă, fără clienți care să reclame calitatea produselor. Și facem toate acestea la intervale de livrare de 15 minute. Asta arată că experiența noastră din operațiuni poate susține livrarea mai rapidă, singura provocare rămânând traficul din București”, a declarat Delia Dinu, Chief Operations Officer Sezamo.
Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub brandul Sezamo. Cu o gamă de peste 14.000 de SKU-uri, Sezamo oferă o fereastră de livrare de 15 minute, cu livrare în funcție de zonă, în 2 ore de la plasarea comenzii sau livrare programată.