Sezamo, încă un pas spre lansare. Compania vrea 1.000 de angajați în primul an
Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, care se va lansa în primăvara aceasta, anunță crearea a aproximativ 1.000 de locuri de muncă în primul an pe piața din România. Compania va începe cu 200 de angajați, urmând ca după lansare să crească echipa cu aproximativ 800 de persoane.
În prezent, Sezamo are mai bine de 100 de locuri de muncă disponibile. Peste jumătate dintre joburile listate sunt pentru poziții precum șofer-curier și pickeri (manipulanți comenzi), celelalte fiind disponibile în departamente precum Financiar, Customer Care, People and Culture, Marketing, Quality, Logistică, IT, Fulfillment Center, Business Intelligence și în departamentul Agile, responsabil cu studiul comportamentului și al nevoilor clienților. Compania caută specialiști din toate domeniile, însă prioritate au cei cu expertiză operațională. Mai multe detalii despre pozițiile disponibile se pot găsi pe site-ul: https://career.sezamo.ro/.
Pe lângă salariile atractive, angajații vor primi un pachet consistent de beneficii (inclusiv cele standard - asigurare medicală privată, un program de lucru flexibil, tichete de masă) și un proces de onboarding complex, care se va întinde pe durata a patru săptămâni și va include și o serie de traininguri.
„Căutăm cei mai buni oameni de pe piață, mai ales că un ingredient din rețeta succesului sezamo este atragerea talentelor. Ținem foarte mult să formăm echipe consistente din punct de vedere al talentelor, cu un mix versatil de experiență, energie și atitudine de tipul „get it done”. Aceste echipe sunt ghidate după o strategie clară, o viziune unică despre ceea ce înseamnă o alternativă reală la retailul de alimente, oferind calitate și o experiență excelentă pentru clienții noștri”, spune Petronela Sănduleasa, Chief People & Culture Officer la Sezamo.
Prin utilizarea propriilor tehnologii și servicii logistice de înaltă performanță, dar și prin parteneriatele cu producători și artizani locali pentru furnizarea de produse mereu proaspete și de calitate, sezamo are ca obiectiv schimbarea modului consumatorilor de a face cumpărături, iar angajații săi depun eforturi constante în această direcție.
Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, unul dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik se lansează în România, Italia și Spania în 2022, sub brandul sezamo pentru toate cele trei ţări. Implementând tehnologie și logistică de vârf la nivel mondial pentru a livra o gamă uriașă de produse de calitate (8.000 SKU+), sezamo oferă o fereastră de livrare de 60 minute, cu livrare în 2 ore de la plasarea comenzii. Compania este dinamică și în creștere rapidă, obținând statutul de unicorn în 2021. Cifra de afaceri a grupului a depășit 300 de milioane euro în 2020.