FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Rețeaua Penny, la un pas de borna de 350 de magazine în România

Rețeaua Penny, la un pas de borna de 350 de magazine în România

Penny, unul dintre cei mai activi retaileri din România, își extinde rețeaua și inaugurează un nou magazin în Constanța. Acesta este cel de-al patrulea magazin deschis de retailer în orașul Constanța. Odată cu această deschidere, rețeaua Penny ajunge la 349 de unități la nivel național.

Noul magazin Penny din Constanța este situat pe strada Barbu Ștefănescu Delavrancea, nr. 14. Are o suprafață de vânzare de 744.62 mp, iar parcarea dispune de 40 de locuri de parcare, dintre care patru sunt destinate persoanelor cu dizabilități.

Clienții care vor vizita magazinul Penny din Constanța se vor bucura de un design modern și accesibil. Acesta reflectă evoluția strategică a retailerului german în România și pune accent pe crearea unei experiențe cât mai plăcute pentru clienți și pe dezvoltarea portofoliului de produse 3RO (produse cu ingredientul principal din România, procesate și ambalate în țară).


Citește și: Daniel Gross, Penny România: Ne concentrăm pe atingerea targetului de a deschide încă 35-40 de magazine


Designul magazinelor este primitor, iar sesiunea de cumpărături pentru clienți este îmbunătățită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii conform preferințelor clienților români, dar și datorită semnalizării mai vizibile a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente. În plus, magazinele PENNY oferă soluții simple, adaptate stilului de viață alert, precum produsele ready to eat, dar și cele semipreparate, refrigerate sau congelate.

Parte a grupului Rewe, Penny este unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. Anul trecut s-a încheiat pentru Penny România cu un avans de 33% la nivelul cifrei de afaceri, fiind cel mai bun de la intrarea pe piața locală. Potrivit informațiilor furnizare de retailer, rulajele companiei au urcat până la 7,17 miliarde de lei, față de 5,39 miliarde de lei înregistrate în 2021.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content