Rețeaua Penny ajunge la 267 de magazine
Penny anunță deschiderea a două noi magazine în Râmnicu Sărat, județul Buzău, și în Brezoi, județul Vâlcea, și ajunge astfel la o rețea națională de 267 de unități comerciale.
Noul magazin Penny din Râmnicu Sărat este situat pe strada Lalelelor, nr. 7 și are un spațiu de vânzare de 859 de metri pătrați. Magazinul dispune de o parcare cu 75 de locuri și de patru case de marcat.
Magazinul din Brezoi se află pe calea Eroilor, nr. 135, are un spațiu de vânzare de 828 de metri pătrați și o parcare cu 46 de locuri.
Cu deschiderea celor două magazine, Penny a creat 28 de noi locuri de muncă.
În cadrul noilor unități comerciale, adaptate rebranding-ului Penny., este disponibilă o gamă extinsă de produse proaspete, mărci proprii, dar și semipreparate, refrigerate sau congelate precum și produse ready to eat.
„Pentru anul acesta sunt planificate 75 de remodelări și Penny. este o evoluție strategică a Penny Market în România, formată din șapte componente. Trei dintre ele, pe care eu le numesc „hard”, se referă la remodelarea magazinelor, dezvoltarea de mărci proprii românești și dezvoltarea rețelei”, a declarat Daniel Gross, CEO Penny România, la jumătatea acestui an pentru Progresiv.
Cu un buget de investiții estimat la jumătate de miliard de euro, discounterul Penny vrea să ajungă până în 2025 la o rețea de 400 de magazine. Pe termen lung, până în 2029 mai exact, conducerea Penny România vorbește despre un număr de 600 de magazine pe piața locală.
Rețeaua de magazine Penny Market, deținută de grupul german REWE, a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri de 3,96 miliarde lei, în creștere cu 15% față de anul fiscal precedent.