FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Retailerii locali accelerează ritmul expansiunii în septembrie

Retailerii locali accelerează ritmul expansiunii în septembrie

Retailerii internaționali și-au continuat investițiile în expansiune și în luna septembrie, fiind deschise 39 de magazine noi. Ritmul de dezvoltare a fost mai accelerat față de lunile precedente, în august și iulie retailerii inaugurând câte 27 de locații noi.

Cele mai multe magazine au fost deschise de Profi care a deschis 13 magazine noi. Șapte dintre acestea sunt în formatul Profi Loco și au fost inaugurate în județele Bistrița Năsăud, Dâmbovița, Buzău, Teleorman, Alba, Prahova și Satu Mare. Totodată, rețeaua a fost extinsă și cu trei supermarketuri în formatul City, două în formatul Go și un Profi Super.

Pe locul al doilea în clasamentul celor mai expansivi retaileri se află Auchan care a continuat investițiile în rețeaua de proximitate și a inaugurat 11 locații în stațiile Petrom, ajungând la pragul de 211locații. Retailerul a depășit deja numărul total convenit de cei doi parteneri. Începând cu 2021, proiectul a fost accelerat, astfel încât finalizarea lui să poată avea loc cu un an mai devreme, în 2023. În acest an, vor mai fi inaugurate încă aproximativ 70 de magazine de proximitate în stațiile Petrom. Integrarea magazinelor MyAuchan se face concomitent cu modernizarea aspectului stațiilor marca Petrom, iar bugetul comun al celor două companii pentru acest proiect se ridică la 50 de milioane de euro.

Pe poziția a treia în topul expansiunii în luna septembrie se află Mega Image, care a deschis 5 magazine noi, unu sub brandul Shop&Go și patru supermarketuri Mega Image. Dintre acestea, trei locații au fost inagurate în Ilfov, în timp ce celelalte locații au fost inaugurate în județele Brașov și Călărași.

Alte investiții în expansiune finalizate de marile rețele

Investiții în expansiune au finalizat și Carrefour, Lidl, Kaufland și dm drogherie markt. Carrefour a inaugurat un magazin Market și o locație Supeco, Lidl și Kaufland câte un magazin nou, în timp ce dm drogerie markt a pus patru magazine noi pe harta expansiunii. 

Cât despre retailerii independenți, rețeaua de magazine Diana și-a consolidat prezența la nivelul județului Vâlcea prin inaugurarea unei locații în localitatea Copăcelu.

Puteți urmări evoluția lunară a deschiderilor de magazine în Universul de Retail (UdR). Un proiect online marca Progresiv, Universul de Retail este o aplicație care oferă situația actualizată a magazinelor din rețelele internaționale și locale. UdR pune la dispoziție repartizarea geografică a magazinelor în funcție de canal de vânzare, suprafață de vânzare și date de deschidere, informații despre magazine (adresă, format, suprafață de vânzare și date de deschidere), evoluția numărului de magazine pe tip de canal de vânzare și informații financiare despre jucătorii din piața de retail (cifre de afaceri, profit, număr de magazine și număr de angajați).

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content