Utilizarea Kaufland Card a crescut la 70% la cinci ani de la lansare

Utilizarea cardului digital Kaufland Card a crescut de la o cotă de 30% în 2019, anul lansării, la 70% în prezent, depășind semnificativ procentul de utilizare a cardului fizic. kaufland 1

Prin intermediul aplicației mobile Kaufland – Oferte și Noutăți, clienții au acces la promoții exclusive, stele digitale și oferte personalizate bazate pe cumpărăturile lor, promovând un mod de cumpărături modern și sustenabil.

Kaufland România aniversează cinci ani ai programului de loialitate Kaufland Card printr-o campanie de comunicare 360 intitulată "5 Ani de Lucruri Bune" cu premii în valoare totală de 2, 5 milioane lei.

Campania se desfășoară în perioada 4 septembrie - 5 noiembrie 2024. Campania se desfășoară în perioada 4 septembrie - 5 noiembrie 2024 și include

Campania se desfășoară în perioada 4 septembrie - 5 noiembrie 2024 și este sprijinită printr-o comunicare de tip 360, vizibilă pe toate mediile importante – de la TV, la mediul offline, prin activări speciale și in-store, în toate magazinele Kaufland din țară.

Kaufland încurajează clienții să treacă de la cardul fizic la cel digital, oferind clienților activi care-și folosesc cardul fizic de cel puțin 6 luni și aleg acum să își descarce aplicația și să treacă pe digital un cupon de 40 de lei pentru primul coș de cumpărături realizat cu scanarea Kaufland Card digital. Această tranziție nu doar că simplifică experiența de cumpărături, dar și aduce un beneficiu imediat pentru cei care adoptă soluțiile digitale.

Cardul digital Kaufland este disponibil în cadrul aplicației mobile Kaufland – Oferte și Noutăți, care poate fi descărcată atât din App Store, Google Play sau Huawei AppGallery.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.550 de magazine în 8 țări, peste 155.000 de angajați și o rețea de 181 de magazine în România. La nivel de grup, Kaufland a raportat venituri de 34,2 miliarde de euro, în timp ce grupul Schwarz a bifat în anul financiar 2023 o cifră de afaceri de 167,2 miliarde de euro.

Kaufland România lansează E-Mobility, serviciul dedicat încărcării mașinilor electrice
Kaufland România lansează E-Mobility, serviciul dedicat încărcării mașinilor electrice
Kaufland România lansează E-Mobility, proiectul prin care posesorii Kaufland Card cu mașini electrice au posibilitatea de a-și încărca...
Kaufland România trece de pragul de 3 miliarde de euro în 2022
Kaufland România trece de pragul de 3 miliarde de euro în 2022
Kaufland România, unul dintre cei mai importanți jucători prezenți pe piața locală de retail, a  încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri...
Kaufland oferă reduceri de la parteneri prin intermediul aplicației mobile
Kaufland oferă reduceri de la parteneri prin intermediul aplicației mobile
Kaufland România a introdus secțiunea „Caruselul cu oferte” în aplicația mobilă Kaufland Card, inițiativă care continuă seria...
 Kaufland România introduce în premieră o componentă socială în programul de loialitate
Kaufland România introduce în premieră o componentă socială în programul de loialitate
Utilizatorii Kaufland Card digital pot vota ONG-urile pe care Kaufland România le sprijină cu 100.000 euro, o premieră care vizează cauzele...