Trade Round Table revine cu o nouă ediție, „Transform to perform", pe 26 octombrie
Trade Round Table, cel mai mare eveniment de business din București dedicat industriei de retail & FMCG, revine cu cea de-a 19-a ediție, „Transform to perform”, pe 26 octombrie, la Radisson Blu București.
Contextul nefavorabil al ultimilor ani a fost un factor disruptiv pentru companiile din piața de retail și FMCG, care au fost nevoite să renunțe la modul convențional de a privi businessul și să identifice teritorii noi de dezvoltare și moduri creative de a aborda businessul. Iar pentru acei jucători care și-au atins obiectivele, elementul comun a fost identificarea unor strategii de business care au adus plusvaloare într-un context nefavorabil.
Sub tema umbrelă „Transform to perform”, cea de-a 19-a ediție a Trade Round Table aduce în prim-plan companii care au ales să privească dincolo de provocările momentului și care au identificat oportunități de creștere într-o piață în care inflația își pune puternic amprenta asupra comportamentului de cumpărare.
Speakeri de top din industrie vor discuta despre provocările momentului, impactul măsurilor legislative de susținere a consumatorilor prin reducerea prețurilor la alimentele de bază, strategii de succes, dar și despre perspectivele pentru 2024. Primii speakeri confirmați la Trade Round Table - Transform to perform sunt:
- Valer Hancaș, Director Comunicare & Corporate Affairs Kaufland România
- Corina Bădișor, Manager Loyalty și Digital Profi Rom Food
- Gabriela Luca, Insight Marketing Manager Carrefour România
- Andrei Popescu, General Manager Freshful by eMAG
- Ady Hirsch, CEO Alka Group
- Irina Cenușă, Head of Commercial Development Danone România
- Eliodor Apostolescu, Director General și Cofondator PhoenixY
- Irina Pencea, Market Leader NielsenIQ România
- Diana Scăunașu, Managing Director GfK Consumer Panel România
- Antonia Stănică, Client Service Director AHA Moments
Mai multe Informații despre eveniment și modalitatea de participare sunt disponibile pe site-ul evenimentului, aici. Evenimentul Trade Round Table - Transform to perform este susținut de Coca-Cola HBC România, Unilever, SCE, Auchan Retail România, Caroli Foods Group, Kaufland România, Julius Meinl, PENNY România, Siviero Maria, CTP.
Lansată pe piață în 1999, Revista Progresiv a avut încă de la început ca obiectiv principal facilitarea comunicării și a parteneriatelor între retaileri și furnizorii de bunuri de larg consum. Ajuns la a 19-a ediție, Trade Round Table este cadrul perfect de socializare între retaileri, furnizori și distribuitori, dar și pentru a dezvolta relațiile de business și a avea acces la cele mai noi produse ale furnizorilor.