Surpriză Carrefour: retailerul transformă un magazin Billa în Supeco
La mai puțin de o lună de la anunțul oficial al integrării magazinelor Billa sub brandul Market, Carrefour face o mișcare suprinzătoare și transformă unul dintre cele trei supermarketuri Billa din Galați în Supeco. Odată cu finalizarea acestui proiect, rețeaua de magazine Supeco ajunge la cinci unități comerciale, după aproape doi ani în care planurile de extindere au fost blocate.
Magazinul a fost redeschis de curând și se află pe strada Milcovului, nr. 66, având o suprafață de vânzare de 1.800 de metri pătrați. Pe lângă unitatea Supeco, Carrefour mai operează în Galați două supermarketuri Billa, patru magazine Market și un hypermarket Carrefour.
Carrefour a lansat în România conceptul Supeco în toamna lui 2014, primul magazin fiind inaugurat la Râmnicu Vâlcea. De-a lungul timpului, francezii au investit foarte puțin în Supeco și au fost discreți în a comunica planurile pentru această rețea de magazine, ultima inaugurare fiind în primăvara anului 2015, la Giurgiu. Conceptul Supeco are un profil de discount, accentul la nivel de sortimentaţie fiind pus pe produsele de prim preț. Magazinele au o suprafaţă de vânzare între 1.500 – 2.000 mp şi o ofertă ce nu depăşeşte 7.000 de SKU-uri.
Rețeaua Supeco este independentă de Carrefour România, având propria sa echipă și o strategie de marketing și comunicare diferită de rețeaua de hypermarketuri Carrefour. Compania Supeco Investment, care operează rețeaua de magazine Supeco a Carrefour, a încheiat primul an de funcționare (2015 n.r.) pe piața locală cu afaceri de aproximativ 50 de milioane de lei, dar cu pierderi de 8 milioane de lei.





