Supeco lansează un canal WhatsApp pentru a aduce ofertele mai aproape de clienți

Supeco lansează canalul oficial de WhatsApp pentru a le oferi clienților acces rapid la cele mai noi promoții și cataloage digitale, direct pe telefon. Prin această inițiativă, retailerul își propune să îmbunătățească experiența de cumpărături a clienților, oferindu-le o alternativă eficientă de a fi mereu la curent cu noile oferte și reduceri. Supeco discounter exterior magazin

Abonarea la canalul Supeco este simplă și rapidă, fiind necesară scanarea codului QR disponibil în magazine, accesarea link-ului sau căutarea canalului în secțiunea „Noutăți” a aplicației WhatsApp. Mai departe, se selectează funcția „Urmărește” și se activează notificările, pentru a fi mereu la curent cu noutățile.

„Într-o lume digitală în continuă schimbare, clienții își doresc acces rapid la informații relevante. Lansarea canalului de WhatsApp reprezintă un pas firesc în această direcție, prin care le punem la dispoziție clienților ofertele Supeco direct pe telefonul mobil, simplu și rapid. Prin această inițiativă ne reafirmăm angajamentul pentru inovație, sustenabilitate și mediu înconjurător,” a declarat Arnaud Dussaix, Director Business Unit Supeco.

Această acțiune vine în contextul în care rețeaua Supeco a eliminat complet cataloagele în format print, încă din 2018. Canalul de WhatsApp devine astfel o metodă mai eficientă și mai accesibilă a acestor materiale promoționale, completând site-ul retailerului.

Magazinul Supeco oferă o experiență de cumpărături avantajoasă atât familiilor, cât și micilor afaceri, cu o gamă de peste 4.000 de articole. De la produse proaspete, alimente de bază, articole pentru casă, cosmetice sau detergenți, clienții pot descoperi rapid cele mai bune oferte, oriunde s-ar afla. Cu o echipă dedicată de peste 700 de colegi, retailerul oferă prețuri mici la toate produsele, dar și reduceri suplimentare pentru produsele marcate la raft. Astfel, cu cât numărul de produse cumpărate crește, cu atât prețul per bucată este mai mic.

Supeco completează rețeaua de peste 450 de magazine Carrefour cu formatul de discount, alături de magazinele Carrefour hipermarket, market și express. Supeco propune un concept care se bazează zilnic pe prețuri mici la toate produsele, adaptată tuturor nevoilor, de la alimente, cosmetice sau curățenie. Clienții se pot bucura de discounturi progresive în funcție de cantitate: cu cât cumpără mai mult, cu atât plătesc mai puțin, un model care se datorează costurilor reduse pentru energie, publicitate, decorațiuni, mobilier, spații de depozitare, cât și lanțului logistic scurt. De aceea, magazinele sunt dedicate atât consumului propriu, cât și cumpărăturilor de volum. În prezent, sunt 27 de magazine Supeco la nivel național.

Carrefour România operează în România prin trei entități juridice: Carrefour S.A., România Hypermarche SA și Supeco Investment SRL.

Carrefour redeschide magazinul Supeco Suceava într-o nouă locație
Carrefour redeschide magazinul Supeco Suceava într-o nouă locație
Carrefour România redeschide magazinul Supeco din Suceava într-o nouă locație, mai avantajoasă pentru clienți din punctul de vedere al...
Discounterul Supeco pune județul Vaslui pe harta expansiunii
Discounterul Supeco pune județul Vaslui pe harta expansiunii
Carrefour România continuă extinderea lanțului Supeco și deschide un magazin în Bârlad, ajungând astfel la o rețea națională de 28 de...
Carrefour România pune Supeco pe harta județului Ialomița
Carrefour România pune Supeco pe harta județului Ialomița
Carrefour România continuă extinderea lanțului Supeco și deschide un nou magazin în Slobozia, în incinta noului centru comercial Park Plaza,...
Afaceri în creștere și pierderi diminuate pentru Supeco în ultimul an financiar
Afaceri în creștere și pierderi diminuate pentru Supeco în ultimul an financiar
Compania Supeco Investment, parte a grupului francez Carrefour și operatorul magazinelor de tip discount Supeco, a încheiat anul 2021 cu o cifră...