Supeco a deschis a treia locație în proximitatea Capitalei
Supeco a ajuns la 24 de magazine operate pe piața din România după o inaugurare în Militari Residence. Potrivit companiei, noul concept oferă produse locale la prețuri mici, dedicate locuitorilor din Chiajna.
„La Supeco Militari Residence, locuitorii din Chiajna pot găsi o ofertă variată de produse proaspete și de larg consum. De asemenea, clienții pot achiziționa peste 150 de produse sub 1 leu fiecare”, susține retailerul într-un comunicat de presă.
În plus, magazinul Supeco dispune de peste 150 de produse cu prețuri reduse pe volum, dedicate familiilor. Concret, cu cât crește numărul de produse cumpărate, cu atât scade prețul per bucată.
“Supeco este un concept unic de magazin, pentru că totul se investește în prețuri mici. Putem oferi aceste prețuri clienților noștri pentru că economisim costurile pentru energie și alegem să nu investim în decorațiuni, publicitate, mobilier sau rafturi. Nu în ultimul rând, depozităm stocurile direct în magazin, pentru economie de spațiu, și cumpărăm de la furnizori locali, reducând costurile de transport”, completează Eric Bouin, directorul lanțului de magazine Supeco.
Noul magazin Supeco Militari Residence are o suprafață de 699 metri pătrați și o ofertă de 2.500 de produse.
Primul magazin Supeco din România a fost inaugurat în septembrie 2014, la doar un an după lansarea oficială a conceptului. Rețeaua este operată de compania Supeco Investment și a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de peste 264,3 milioane lei, în creștere cu 80% față de anul precedent.