Rețeaua Supeco se extinde la nivel național
Supeco anunță deschiderea unui magazin în Suceava și bifează astfel 26 de locații în România. Noul magazin se află în comuna Scheia, pe strada Humorului numărul 118A, are o suprafață de 1.477 de metri pătrați și 4.500 de produse unice la raft.
Este vorba despre produse proaspete, semipreparate, produse congelate, băuturi, produse internaționale, bio și dietetice, dar și peste două sute de produse nealimentare de igienă și de întreținerea casei. De asemenea, clienții pot achiziționa din cele 250 produse cu prețuri sub 1 leu fiecare. În plus, oferta include peste 650 de produse cu reduceri pentru volume mari, dedicate familiilor: cu cât crește numărul de produse cumpărate, prețul per bucată scade.
Potrivit companiei, conceptul unic de magazin Supeco are la bază diversitatea produselor, prețurile mici și ofertele avantajoase, lucru posibil datorită costurilor reduse pentru energie, a faptului că nu se fac investiții în decorațiuni, publicitate, mobilier sau rafturi, și a economiilor la transportul produselor, obținute din aprovizionarea de la furnizorii locali. Nu în ultimul rând, stocurile de marfă sunt depozitate direct în magazin, pentru economie de spațiu.
Conceptul Supeco are un profil de discount, iar accentul la nivel de sortimentaţie este pus pe produsele de larg consum şi cele proaspete. Primul magazin Supeco din România a fost inaugurat în septembrie 2014, la doar un an după lansarea oficială a conceptului.
Compania Supeco Investment a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri de peste 416 milioane de lei, aproape dublu față de nivelul raportat în urmă cu doi ani, potrivit datelor publicate de Ministerul Finanțelor Publice. Dacă cifra de afaceri a înregistrat un avans important, nu același lucru se poate spune în cazul profitabilității. 2019 a fost un an cu pierderi mari pentru magazinele operate de Supeco Investment. Datele publice arată o pierdere de 8,2 milioane de lei în 2019 față de 3,2 milioane în 2018.