Supeco inaugurează un nou magazin la Oradea
Rețeaua Supeco este în continuă expansiunea la nivel național și, după ce luna trecută a fost inaugurat un magazin la Timișoara, acum a venit rândul deschiderii unei noi unități comerciale la Oradea.
Cu o suprafață de peste 2.200 de metri pătrați, noul Supeco aflat pe strada Corneliu Coposu, nr.10, are o sortimentație care cuprinde peste patru mii de produse proaspete și de larg consum precum lactate-brânzeturi, mezeluri, măcelărie, băcănie, panificație și patiserie, legume-fructe, produse aperitiv, semipreparate, produse congelate, apă, sucuri, băuturi, produse internaţionale, BIO şi dietetice, dar şi peste 200 de produse nealimentare de igienă şi de întreţinere a casei.
În linie cu politica retailerului, în oferta magazinului sunt peste 650 de produse cu reduceri pentru volume mari, dedicate familiilor: cu cât crește numărul de produse cumpărate, prețul per bucată scade.
„Rețeaua națională Supeco are în prezent 28 de magazine. Acest model de discount, care a cunoscut o creștere rapidă în ultimii ani în România, este un motor al dezvoltării atât pentru Carrefour, cât și pentru piață. Parte din procesul de dezvoltare este și regândirea strategiei și adaptarea continuă, pentru a răspunde eficient nevoilor pieței, astfel că unul dintre magazinele din rețea a fost închis în luna noiembrie. Este vorba despre Supeco Express Militari, a cărui echipă a fost transferată în rețeaua proprie de magazine”, susțin reprezentanții companiei.
Prin inaugurarea magazinului de la Oradea, Supeco a creat 18 noi locuri de muncă.
Conceptul Supeco are un profil de discount, iar accentul la nivel de sortimentaţie este pus pe produsele de larg consum şi cele proaspete. Primul magazin Supeco din România a fost inaugurat în septembrie 2014, la doar un an după lansarea oficială a conceptului.
Compania care administrează rețeaua de magazine, Supeco Investment, a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri de peste 416 milioane de lei, aproape dublu față de nivelul raportat în urmă cu doi ani, potrivit datelor publicate de Ministerul Finanțelor Publice.
Dacă cifra de afaceri a înregistrat un avans important, nu același lucru se poate spune în cazul profitabilității. 2019 a fost un an cu pierderi mari pentru magazinele operate de companie. Datele publice arată o pierdere de 8,2 milioane de lei în 2019 față de 3,2 milioane în 2018.