Spar intră pe piața din Israel în ciuda inflației în creștere

Omul de afaceri israelian Amit Zeev a anunțat semnarea unui acord prin care retailerul olandez Spar va intra pe piața din Israel, o mișcare ce duce la creșterea competiției și eventual la o diminuare a prețurilor la alimente, scrie Esmmagazine.com. Spar intră pe piața din Israel în ciuda inflației în creștere

Ultima poziție ocupată de Amit Zeev a fost cea de CEO al Yeinot Bitan, unul dintre cele mai importante lanțuri de supermarketuri din Israel. El a precizat că a semnat o scrisoare de intenție cu Spar prin care urmărește să aducă la nivel local "mai multe produse globale la cele mai bune prețuri".

Spar este al doilea mare retailer internațional care a anunțat decizia de a se lansa pe piața din Israel. De asemenea, retailerul francez Carrefour este așteptatsă intre pe piața din Israel până la finalul acestui an în urma unei tranzacții încheiate în luna martie prin care au fost preluate 150 de magazine Yeinot Bitan. “Intrarea Carrefour pe piața din Israel va contribui la îmbunătățirea experienței de shopping la nivel local, respectiv creșterea puterii de cumpărare”, a precizat Patrick Lasfargues, Președintele Parteneriate Internaționale Carrefour.

Yenot Bitan, care gestionează peste 150 de magazine pe piața israeliană, va avea acces la produsele Carrefour înainte de începutul verii.

Chiar dacă inflația din Israel a ajuns la pragul de 4,4%, mult sub procentele înregistrate în țările din vestul Europei, populația a cunoscut o majorare accelerată a prețurilor la alimente.

Modelul Spar este de a opera prin intermediul unor francize locale. Spar deține în prezent peste 13.600 de magazine în 48 de țări și deservește 14,5 milioane de consumatori zilnic. Olandezii operează diferite tipuri de magazine în cele patru continente pe care sunt prezenți, cel mai mare fiind Interspar, hypermarket cu o suprafață de peste 3.000 mp, alături de Spar Express, Superspar și Spar, celelalte formate având de la 100 mp până la 300, respectiv 1.000 - 3.000 mp. 

Carrefour intră pe piața din Israel și deschide 50 de magazine
Carrefour intră pe piața din Israel și deschide 50 de magazine
Retailerul francez Carrefour a intrat pe piața din Israel, fiind prima rețea de comerț alimentar modern din această țară, scrie...
Carrefour intră pe piața de retail din Israel și va deschide primele magazine până la finalul lui 2022
Carrefour intră pe piața de retail din Israel și va deschide primele magazine până la finalul lui 2022
Retailerul francez Carrefour a încheiat un contract de franciză cu Electra Consumer Products și subsidiara sa Yenot Bitan pentru a deschide...
Spar atinge o cotă de piață de peste 35% în Austria
Spar atinge o cotă de piață de peste 35% în Austria
Retailerul olandez Spar a ajuns la o cotă de piață record în Austria, de 35,6%, având performanțe mai bune decât restul industriei. Datele...
Spar își pregătește intrarea pe piața din Serbia
Spar își pregătește intrarea pe piața din Serbia
Gigantul olandez Spar negociază preluarea lanțului de supermarketuri Aman din Serbia, mișcare prin care și-ar face intrarea pe piața locală,...
Spar deschide primele magazine din Kosovo
Spar deschide primele magazine din Kosovo
Retailerul olandez Spar a anunțat intrarea pe piața din Kosovo prin deschiderea primelor trei magazine în capitala țării, potrivit...
Spar ar putea să intre pe piața din Serbia printr-o achiziție
Spar ar putea să intre pe piața din Serbia printr-o achiziție
Retailerul olandez Spar are în plan să intre pe piața de retail din Serbia prin achiziția rețelei locale Mercator S, scrie...