Sezamo introduce plata cu cardurile de masă
Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, a introdus o nouă metodă de plată a achizițiilor. Astfel, clienții își pot plăti cumpărăturile de la Sezamo cu cardurile de masă.
”Adăugarea plății cu cardurile de masă a fost una dintre cele mai solicitate funcționalități de către clienții noștri și suntem entuziasmați că putem să facem și acest lucru posibil. Cred că această nouă metodă de plată, împreună cu reducerea limitei de comandă la 200 de lei pentru transportul gratuit, vor face ca experiența de cumpărături alimentare să fie și mai ușoară”, a declarat Tomas Chadzivasilis, CEO Sezamo.ro.
Sezamo oferă o selecție de peste 12000 de produse, precum produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar și branduri internaționale de tip supermarket, toate într-un singur loc. Compania oferă garanția „Banii înapoi garantat” pentru eventualitatea în care clientul nu este mulțumit de un produs, fără întrebări suplimentare. Toate produsele comandate sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, care permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurile de energie.
Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub brandul Sezamo și oferă o fereastră de livrare de 15 minute, cu livrare în 3 ore de la plasarea comenzii sau livrare programată. . În 2022, compania a a livrat 60.000 de comenzi. Potrivit datelor oficiale, Sezamo a înregistrat în 2022 o cifră de afaceri de 11,76 de milioane de lei, în timp ce pierderile raportate s-au ridicat la 48 de milioane de lei.
La nivelul grupului Rohlik, anul trecut s-au livrat în total 11 milioane de comenzi către 1,5 milioane de clienți, dintre care un milion de comenzi au fost înregistrate doar în luna decembrie.